استارت تبلیغاتی نوکیا برای فروش اسمارت فون های اندرویدی خود !

استارت تبلیغاتی نوکیا برای فروش اسمارت فون های اندرویدی خود !
  • 1392/12/1
  • سهیل دارائی
  • 0

برند نوکیا برای معرفی هر چه بیش تر اولین اسمارت فون اندرویدی تاریخ خود که گویا  Nokia X نام دارد ؛ دست به کار شده است و اقدام به طراحی و نشر تصاویر ویژه تبلیغاتی کرده است.این اطلاعات به دست آمده ؛ از صفحه رسمی برند نوکیا در شبکه اجتماعی Weibo؛ می باشد.جایی که ؛ اولین آگهی تبلیغاتی این برند جهت معرفی اولین اسمارت فون اندرویدی تاریخ خود یعنی  Nokia X A110 دیده شد !

132.2_clipped_rev_1

در اولین عکس تبلیغاتی منتشر شده از سوی برند نوکیا ؛ ما شاهد وجود دو میمون می باشیم.یکی از آن ها روی درخت قرار دارد و دیگری زیر درخت میباشد.این تشبیه جالب و عجیب برند نوکیا حکایت از آن دارد که این برند قصد ارائه و معرفی دو محصول متفاوت در MWC (کنگره جهانی تلفن‌همراه) را در سر دارد.البته به تعبیری نیز می توان گفت که شاید محصولی که ارائه می شود در قالب دو نسخه معمولی ( تک سیم کارته ) و دو سیم کارته باشد.

888

در تصویر دوم ؛ درخت سرسبزی را مشاهده می کنیم که ریشه های آن به شکل DNA در اعماق زمین فرو رفته اند.ریشه های در هم تنیده شده درخت را که بنگرید ؛ متوجه خواهید شد که رنگ آن ها قهوه ایست و در میان آن ها یک X سبز رنگ جلب توجه می کند.با توجه به این تشبیهات ؛ باید نتیجه گرفت که برند نوکیا قصد معرفی اولین اسمارت فون اندرویدی تاریخ خود را که Nokia X می باشد در MWC امسال دارد.رنگ سبز X در تصویر به Nokia X اشاره دارد.

888

تصویر آخر نیز تصویر جالبی است ! در این تصویر ما یک نقشه گنج که مربوط به دزدان دریایی است را مشاهده میکنیم.مسیر رسیدن به گنج را که از روی نقشه گنج دنبال کنید به نشان گر سبز رنگی می رسید که محل پیدا کردن گنج نوکیا است ! فضای خالی فلش های سبز رنگ نیز دوباره تداعی کننده حرف X می باشد که اشاره به Nokia X دارد.گویا گنج امسال برند نوکیا ؛ Nokia X اندرویدی است !

888

در پایان باید اضافه کنم که ؛ نخستین روز برپایی MWC امسال ؛ روز بیست و چهارم فوریه میلادی است.گویا در همین روز نخست برند نوکیا کار را تمام می کند و از نخستین اسمارت فون اندرویدی تاریخ خود یعنی  Nokia X A110 رونمایی می کند !

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *