گوگل شرکت Green Throttle Games را خرید، شاید برای تحول اندروید TV

گوگل شرکت Green Throttle Games را خرید، شاید برای تحول اندروید TV
  • 1392/12/21
  • بهراد جاود
  • 0

گوگل در طول سال گذشته میلادی رفتار جدی تری نسبت به دنیای بازی های کامپیوتری داشته. در ماه می سال ۲۰۱۳ گوگل Noah Falstein را به عنوان مدیر طراحی بازی در Android Play Studio استخدام کرد. سال ۲۰۱۳ همچنین سالی بود که پلتفرم گوگل پلی Games معرفی شد. اما اکنون خبردار شده ایم که گوگل تقریبا اواخر سال گذشته شرکت Green Throttle Games را خریداری کرده است.

Green Throttle Games

شرکت Green Throttle Games پیش از این یک کنترلر شبیه به کنترلر اکس باس و همین طور یک نرم افزار برای اندروید منتشر کرده بود ولی در نوامبر ۲۰۱۳ این شرکت اعلام کرد که به کار کنترلر خود پایان می دهد و نرم افزار خود را نیز از گوگل پلی استور و اپ استور آمازون حذف می کند. خبر خرید این شرکت توسط گوگل امروز توسط PandoDaily تایید شده ولی خود این معامله در همان ماه نوامبر و زمانی که شرکت Green Throttle Games اعلام کرد کارش را متوقف می کند انجام شده.

Green Throttle Games

گوگل تایید کرده که طبق قراردادی که با Green Throttle Games بسته دو نفر از سه موسس آن به Mountain View می روند و یک موسس دیگر در Green Throttle Games به گسترش کسب و کار ادامه می دهد. مشخص نیست اکنون که دیگر هم نرم افزار و هم سخت افزار این شرکت در دسترس نیستند، Green Throttle Games چه فایده ای برای گوگل خواهد داشت. ضمن اینکه مسائل مالی این قرارداد هم هنوز فاش نشده است.

این احتمال وجود دارد که هدف گوگل از خرید Green Throttle Games تقویت ویژگی های آینده اندروید TV باشد. این شایعه مدتی هست بر سر زبان ها افتاده که گوگل TV به برند اندروید TV تغییر نام خواهد داد و تمرکز بیشتری روی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد داشت.

مرجع: PhoneArena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *