Swarm، نرم‌افزار جدید فوراسکوئر برای اندروید و iOS منتشر شد

Swarm، نرم‌افزار جدید فوراسکوئر برای اندروید و iOS منتشر شد
  • 1393/2/27
  • بهراد جاود
  • 4

هفته گذشته بود که باخبر شدیم فوراسکوئر تصمیم دارد برخی از ویژگی‌های چک-این خود را در قالب یک نرم‌افزار جدید به نام Swarm عرضه کند. با اینکه قرار است نسخه کاملا جدید نرم‌افزار فوراسکوئر در آینده نزدیک منتشر شود، Swarm اکنون هم در گوگل پلی و هم آیتونز عرضه شده است. این دو نرم‌افزار در هماهنگی کامل با یکدیگر طراحی و ساخته شده‌اند، درست مثل نرم‌افزارهای فیسبوک و فیسبوک مسنجر. اما آیا نیازی به ساختن یک نرم‌افزار جداگانه بود؟ آیا Swarm می‌تواند به محبوبیت فوراسکوئر برسد؟ بگذارید در ادامه همین موضوع را بررسی کنیم:

Swarm

نرم‌افزار Swarm یک نرم‌افزار اجتماعی مبتنی بر نقشه جغرافیایی است که دارای ویژگی چک-این کردن است و به شما اجازه می‌دهد ببینید آخرین بار دوستان شما در فوراسکوئر کجا چک-این کرده‌اند. وقتی دوستان شما در فوراسکوئر چک-این می‌کنند این نرم‌افزار به شما اعلام می‌کند که کدام یک از دوستان شما نزدیک شما هستند – که البته این کار به کمک ویژگی Neighbohood Sharing انجام می‌شود. Swarm همچنین دارای یک نیوزفید است که تمامی چک-این‌های شما و دوستان شما را نشان می‌دهد.

نرم‌افزار Swarm رابط کاربری جذاب‌تری نسبت به فوراسکوئر دارد علاقه‌مندان به فوراسکوئر اگر رابط کاربری Swarm را بهتر ندانند آن را بدتر از رابط کاربری نرم‌افزار فوراسکوئر نخواهند یافت. انتفال بین این دو نرم‌افزار هم بسیار روان است – هر زمان که روی دکمه همچنان فعال چک-این در نرم‌افزار فوراسکوئر تپ می‌کنید، به سرعت به نرم‌افزار Swarm هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید به طور عمومی موقعیت جغرافیایی خود را اعلام کنید.

در عین حال اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موقعیتی که به تازگی چک-این کرده‌اید به دست آورید فقط یک تپ با باز کردن فوراسکوئر و کسب همه اطلاعات موردنظر خود فاصله دارید. علاوه بر این درست بعد از نصب Swarm یک میانبر به منوی کناری فوراسکوئر اضافه می‌شود که سبب می‌شود شما به راحتی از فوراسکوئر وارد Swarm شوید.

ضمنا Swarm خودش هم یکی دو تا ویژگی منحصر به فرد دارد. آن تو-دو لیست‌های فوراسکوئر را به یاد دارید؟ Swarm هم این ویژگی را تحت نام Plans دارد که به شما امکان می‌دهد تا بنویسید بعد از این چه کار می‌خواهید بکنید و کارهای آینده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بعد از انجام این کار می‌توانید امیدوار باشید که دوستان نزدیک شما تمایلی به همراهی شما در فعالیت‌های بعدی‌تان داشته باشند.

در مجموع Swarm اکثر ویژگی‌هایی محبوب فوراسکوئر را به شیوه‌ای جالب به شما ارائه می‌دهد. اگر برخی از کاربران در ابتدا تمایلی به نصب و استفاده از Swarm نداشته باشند، دیر یا زود مجبور می‌شوند که این کار را انجام دهند. اینکه ترکیب این دو نرم‌افزار خوب از آب در آمده‌ یا نه، سوالی است که ما از شما می‌پرسیم. به نظر شما Swarm نرم‌افزار خوبی هست یا اینکه خالقان فوراسکوئر اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند؟

دانلود: Swarm – برای اندروید / برای iOS

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من با شماره وارد شدم ولی الان میخوام log in شم ولی نه با ایمیلم میشه نه با شمارم. مشکل از چیه؟

  2. من به گوشیم فلش زدم همه چیم پاک شد دوباره این برنامه رو نصب کردم اما ایمیلم یادم نیس همون اول شماره هم ندادم چجوری میتونم ایمیلمو پیدا کنم؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین واجبه????

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *