معرفی و دانلود Floating Music Widget برای اندروید

معرفی و دانلود Floating Music Widget برای اندروید
  • 1393/3/6
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها، در شلوغی شهرهای بزرگ و میان تمام دغدغه‌های ریز و درشت زندگی، گوش دادن به موزیک یکی از مهمترین کارهایی است که اغلب ما با گوشی خود انجام می‌دهیم. اما باید این واقعیت را پذیرفت که اپلیکیشن‌های پخش موسیقی هنوز به کمال نرسیده‌اند و کنترل برخی از سرویس های صوتی در سیستم‌عامل اندروید، واقعا سخت است!

گاهی اوقات پخش‌کننده‌های موسیقی برای ما مشکل ساز می شوند چرا که کنترل خوبی روی آن ها نداریم و هر بار برای عوض کردن آهنگ ها، لازم است به برنامه اصلی مراجعه کنیم. در پاره ای موارد با قفل شدن صفحه، کاربرهیچ کنترلی روی پخش‌کننده موسیقی ندارد و این موضوع واقعا کار را مشکل می کند. برخی پلیرها حتی از ویجت پشتیبانی نمی کنند.

امروز یک ویجت اندرویدی را برایتان معرفی می‌کنیم که به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین کنترل را بر روی تلفن اندرویدی خود داشته باشید. این برنامه توسط مدیر ارشد تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان XDA طراحی شده است و یکی از بهترین برنامه های اندرویدی برای پخش موسیقی است. این برنامه به راحتی از لینک زیر قابل دانلود است و بدون محدودیت دانلود برای ما ایرانی‌ها می توان بعد از دانلود، آن را به گوشی انتقال داده و سپس نصب کرد.

دانلود اپلیکیشن Floating Music Widget

بعد از نصب اپلیکیشن Floating Music یک ویجت کوچک از برنامه به لیست ویجت‌های شما اضافه می‌شود که می‌توانید به راحتی از آن برای پخش و اجرای تنظیماتی بر روی موسیقی‌ها استفاده کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است و رابط کاربری آن شامل دکمه‌های قبلی و بعدی و گزینه مکث است و در بخش بالایی ویجت نیز نام موزیک در حال پخش به شما نمایش داده می‌شود.

Control Music Playback Over Any App With Floating Music Widget [Android]

استفاده از این برنامه بسیار راحت است! بعد از اینکه این ویجت را از قسمت تنظیمات  فعال کردید، یک شاخص نمایانگر در بالای نمایشگر را مشاهده می کنید که می توانید از طریق آن، ویجت را فعال کنید. خوشبختانه این ویجت برنامه ای نیست که به طور جدا از پلیر اصلی اندروید کار کند، بلکه به نوعی کامل کننده آن است و می توانید از این ویجت در کنار بسیاری از پخش‌کننده‌هایی که روی سیستم اندرویدی خود نصب کرده اید استفاده کنید.

این ویجت تنظیمات گسترده‌ای دارد. مثلا می توانید ویجت را به حالت تاریک یا شفاف درآورید و مقدار شفافیت آن را تنظیم کنید. تمام تنظیمات این ویجت بسیار راحت است و شما می توانید بدون مشکل آن‌ها را طبق میل خود انجام دهید.

Control Music Playback Over Any App With Floating Music Widget [Android]

 

برای دانلود و نصب نرم افزار Floating Music Widget کلیک کنید.

منبع: با کمک وب سایت addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *