نحوه گروهی سازی اپلیکیشن های گوگل در Gmail

نحوه گروهی سازی اپلیکیشن های گوگل در Gmail
  • 1393/3/8
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید تمام سرویس های تحت گوگل مثل Gmail, Calendar, Maps, Google Drive را به عنوان برنامه های گوگل یا GOOGLE APP  می شناسند!

این روزها استفاده از این سرویس ها بسیار رواج پیدا کرده است. شما می توانید این برنامه ها را به طور دورهمی، در جیمیلتان در کنترل داشته باشید. حتی می توانید سایر اپلیکیشن های غیر گوگلی که در اینترنت از آن استفاده می کنید هم در این گروه بکار ببرید. فقط کافی است که افزونه ای به نام IntegratedInbox را روی فایرفاکس خود نصب کنید و عملیات گروهی سازی را انجام دهید. ( البته هم اکنون این اپلیکیشن ها در قسمتی از جیمیل و نوار ابزار گوگل به راحتی نشان داده می شود اما IntegratedInbox این امکان را دارد که برنامه های دیگری هم به گروه برای دسترسی آسان تر بیفزایید )

برای شروع ابتدا افزونه را روی فایرفاکس نصب کنید و بعد از یک رفرش، گوگل و جیمیل خود را باز کنید و رفرش کنید! وقتی که وارد اینباکس تان بشوید یک صفحه خوش آمد گویی را مشاهده می کنید که به شما پیشنهاد از برنامه به صورت رایگان و PRO و Plus را می دهد.

Untitled

این افزونه به مدت 14 روز برای شما فعال می باشد. البته اگر از همین آغاز کار نمی خواهید این افزونه برای شما فعال باشد روی لینک بنفش موجود دقیقا جایی که در عکس قرار دارد کلیک کنید.

بعد از این که این افزونه را ست کردید نمای جیمیل شما به صورت زیر می شود :

IntegratedInbox-Gmail

در این جا INBOX  و سایر سرویس های گوگل نظیر نقشه گوگل همه به یک ترتیب قرار دارند که البته کمی از ماهیت ایمیلی بودن جیمیل می کاهد! برای تنظیمات هم کافیست روی لینک نام افزونه در بالا کلیک کنید تا لیست تنظیمات مربوط به افزونه به شما نمایش بدهد:

IntegratedInbox_Settings

مزیت استفاده از این افزونه این است که به شما امکان دسترسی سریع تر به اپلیکیشن های گوگل و سایر اپلیکیشن ها را می دهد!

البته اگر فقط از اپلیکیشن های گوگل استفاده می کنید اصلا نیازی به نصب این افزونه نیست چرا که مدتی است گوگل این کار را برایتان انجام داده است. موقعیت آن را در این عکس ببینید :

Untitled

اگر در صفحه اصلی جیمیل روی آیکن شبکه ای کلیک کنید، می توانید به راحتی، به اپلیکیشن های گوگل سریع دسترسی پیدا کنید. اینجا بیشترین برنامه هایی که استفاده می کنید نشان داده می شود البته از قسمت MORE هم می توانید به سایر برنامه های گوگل دسترسی داشته باشید.

برای نصب افزونه Integrated Inbox روی فایر فاکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *