چگونه سرعت فیلم های یوتیوب را به دلخواه تنظیم کنیم؟

چگونه سرعت فیلم های یوتیوب را به دلخواه تنظیم کنیم؟
  • 1395/7/24
  • زهرا معبودی
  • 0

یوتیوب یکی از وب سایت هایی است که به عنوان جزو جدا نا پذیر زندگی ما تبدیل شده است. هر نوع فیلمی که بخواهید با هر نوع کیفیتی که فکرش را بکنید در این سایت می توانید مشاهده و دانلود کنید. اما گاهی فیلم ها از سرعت بالا یا سرعت پایینی برخوردارند و این موجب می شود که تماشاگرها به هدف خود دست پیدا نکنند. برای این منظور توسعه دهندگان فایرفاکس و افزونه های شیرین آن، کاری کرده اند، که بتوانید به راحتی سرعت پخش فیلم ها را به میزان دلخواهتان کم یا زیاد کنید.

افزونه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است YouTube Video Player Speed نام دارد.

برای اینکه این افزونه را فعال کنید روی لینک انتهای همین پست کلیک کنید تا وارد مراحل نصب شوید ( البته از صفحه اصلی موزیلا نیز می توانید به این بخش دسترسی پیدا کنید. کافی است عبارت YouTube Video Player Speed را سرچ کنید )

YouTube Video Player Speed

زمانی که روی لینک انتهای پست یا این دکمه سبز رنگ کلیک کردید، هشدار آماده سازی و نصب در بالا و سمت چپ مرورگر مشاهده خواهید کرد:

youtube-video-player-speed

روی دکمه install کلیک کنید یا اینکه از روی کیبرد حرف i را فشار دهید تا عملیات نصب طی چند ثانیه صورت بگیرد.

بعد از نصب، در سمت راست مرورگر، آیکون مربوط به یوتیوب را مشاهده خواهید کرد که شبیه تصویر زیر است:

youtube-video-player-speed

اگر روی مثلث کنار لوگوی یوتیوب کلیک کنید، می توانید ضریب سرعت های پیشنهادی را مشاهده کنید:

youtube-video-player-speed

اگر می خواهید سرعت پخش فیلم ها را زیاد کنید، باید اعداد بالاتر از ۱ را انتخاب کنید و در صورتی که قصد دارید سرعت را کمتر کنید اعداد کمتر را مد نظر قرار دهید.

نکته مهم این است که بعد از اینکه این اعداد را برای یک فیلم خاص تنظیم کردید، برای فیلم جدید، این رقم را روی ۱ قرار دهید تا با سرعت واقعی خودش نمایش داده شود.

خوشبختانه بعد از اینکه این افزونه را نصب کردید هیچ نیازی نیست که مرورگر را ریست کنید چرا که به محض دریافت پیام اتمام نصب، این آیکون را مشاهده خواهید کرد.

برای نصب افزونه YouTube Video Player Speed روی فایرفاکس کلیک کنید

برای نصب این مطلب گویا آی تی را در مرورگر فایرفاکس باز کنید و بعد روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد پروسه نصب بشوید.

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟ آیا تا کنون به چنین برنامه ای احتیاج داشته اید؟ تجربه خود را با گویا آی تی و کاربران آن در میان بگذارید و از دکمه های خوش رنگ زیر برای انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی کمک بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *