بلاگ نویسی و اثرات آن روی فروش محصولات شما

بلاگ نویسی و اثرات آن روی فروش محصولات شما
  • 1393/3/30
  • زهرا معبودی
  • 1

همانطور که می دانید یکی از راه هایی که می توانید از آن برای فروش محصولات و حتی خدمات خود استفاده کنید، استفاده از اینترنت و دنیای آنلاین است. اینکه روز به روز در حال مجازی تر شدن هستیم بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعا صاحب کسب و کارهایی که در دنیای واقعی در حال فعالیت هستند، این روزها هوشمندانه به فکر یک کانال آنلاین برای راه اندازی کار خود هستند. چرا که می دانند که در آینده ای نه چندان دور باید بیشتر درامد خود را از دنیای آنلاین کسب کنند. از طرفی جذب مشتری در دنیای وب نیاز به تبلیغات دارد و باید روال خاص خود را دنبال کند. البته توجه داشته باشید که منظور ما از تبلیغات، صرفا استفاده از بنر در سایت های دیگر نیست! حتی منظور ما استفاده از تبلیغات کلیکی نیست! خوشبختانه شما می توانید به راحتی، این روزها با ایجاد یک کمپین و دعوت کاربران به آن تبلیغ محصولاتتان را فراتر از یک بنر و متن ساده انجام دهید! کمپین شما وبلاگ تان است و این وبلاگ است که سود سایت شما را بالا می برد. توجه کنید که منظور ما از وبلاگ صرفا این نیست که شما از یکی از سرویس های وبلاگ دهی برای معرفی محصولاتتان استفاده کنید! بلاگ سایت در واقع اشاره به بخشی از سایت دارد که در آن به فعالیت های نوشتاری و … به منظور معرفی محصولاتتان می پردازید. این بخش می تواند به صورت زیر دامنه مثل www.blog.sitename.com باشد یا اینکه به صورت یک دسته از سایت مثل: www.sitename.com/blog باشد! پس مفهوم وبلاگ سایت را اول بدانید و بعد به سراغ سود وبلاگ نویسی برای کسب و کار برویم . متخصصان در این زمینه سود هایی را برای وبلاگ نویسی شمرده اند که ما امروز به اختصار آن ها را به شما نشان می دهیم!

ghost-blogging-launch

وبلاگ نویسی موجب افزایش بازدید کننده روی سایت می شود

وقتی که شما در حال نوشتن و بسط دادن موضوعاتی هستید که کاربران و مشتریانتان بدان نیاز دارند قطعا در حال کاشتن طلا در وبلاگ سایت خود هستید! یعنی چی ؟ این در واقع به این اشاره دارد که کاربران و مشتری ها و کسانی که برای شما به عنوان یک فرصت محسوب می شوند قطعا سوالات و یا چالش هایی در زمینه محصول و خدمات دارند و گاها در حال سرچ هستند. پس شما با پرداختن به این محتوا که به محصول و خدمات مربوط می شود در حال کشاندن و جذب کاربرانی هستید که صد در صد به عنوان یک فرصت محسوب می شوند! در واقع یعنی در حال شلوغ کردن وبلاگتان نیستید بلکه تمام کاربرانی که جذب می کنید، همه به خدمات و محصولات مرتبط هستند و می توانید امید سود بیشتری داشته باشید! پس با نوشتن در مورد هر آنچه که به فروش گذاشته اید، می توانید تعداد بازدید کننده و از طرفی مشتری هایتان را بیشتر کنید!

 BusWk_Blogs-will-change-your-business

تقویت فعالیت شما در شبکه اجتماعی با بلاگ نویسی

شبکه های اجتماعی در واقع مکان هایی هستند که شما به عنوان یک فروشنده می توانید از آن بسیار استفاده کنید چرا که کاربران بسیار زیادی در آن جا در حال فعالیت هستند و شما می توانید، به راحتی از این پتانسیل استفاده کنید مخاطبین خاص محصول و خدماتتان را جذب کنید! در شبکه های اجتماعی با پرداختن به محصولات می توانید به راحتی در دید عموم قرار بگیرید و بلاگ نویسی هم به عنوان سوخت شبکه اجتماعی تان محسوب می شود. از طرفی، با استفاده از امکان نمایش در موتور جستجو می توانید به راحتی، نتایج کار خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید و حتی از این راه هم کاربران را به خود جذب کنید! پس به وبلاگ نویسی خود بهتر از قبل ادامه دهید! وب سایت ادمین یار به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای سایتتان را بهینه کنید تا بتوانید از تمام کانال ها سود روانه سایت خود کنید! برای این منظور به خدمات ادمین یار مراجعه کنید

 

474603253_(1)

بلاگ نویسی یک سرمایه گذاری است!

زمانی که شما می خواهید بلاگ نویسی کنید نباید به دنبال یک روش ساده باشید! یک بلاگ نویسی قوی مستلزم صرف وقت و هزینه است! اگر خودتان مدیریت این کار را بر عهده دارید باید بتوانید با اشراف روی موضوع به دنبال چالش ها باشید و در مورد آن ها بنویسید این شاید زمانی از شما بگیرد! به عنوان مثال شاید عصر جمعه بخاطر پرداختن به وبلاگ نتوانید با دوستان و اعضای خانواده به تفریح بروید! اما این سود هایی دارد! اگر هم می خواهید تولید محتوایتان را برونسپاری کنید قطعا باید هزینه کنید! پس سرمایه ای از زمان و وقت خود را از دست خواهید داد اما اگر به طور حکیمانه و دقیق تر دقت کنید می توانید بفهمید که اگر برای نوشتن یک مطلب x تومان خرج می کنید و یا اینکه y ساعت وقت می گذارید؛ این مطالب می تواند به میزان n*x + n*y برای شما سود داشته باشد ( به جای n میزان روزهای عمر بلاگ را قرار دهید) چرا که شما یک مطلب می نویسید و این می تواند تا سال ها تبلیغ کننده ی پر سودی برای شما باشد. پس هر گز فکر نکنید که این از سود شما می کاهد! پس بیاد داشته باشید که بلاگ نویسی یک نوع سرمایه گذاری است!

نویسنده : زهرا معبودی – مدیر سایت ادمین یار

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بنظر شما زمانی که یک فروشگاه اینترنتی، بخشی بنام وبلاگ راه اندازی کنه، آیا اصلا بازدیدکنندگانش توجهی به وبلاگ اون فروشگاه خواهند کرد؟
    آیا شما خودتان بعنوان یک خریدار، توقع یا تمایلی به خواندن محتوای وبلاگ آن وب‌سایت دارید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *