تصاویری جالب از قیاس پنل جلویی آیفون نسل ششم با نسل های پیشین

تصاویری جالب از قیاس پنل جلویی آیفون نسل ششم با نسل های پیشین
  • 1393/4/23
  • سهیل دارائی
  • 0

تصاویر تازه ای از چین به دست آمده است که نشانگر پنل جلویی نسل ششم آیفون هستند.به نظر می رسد این تصاویر از کارخانه تولیدی پنل های iPhone 6 لو رفته اند.همان طور که تصاویر گویای همه چیز است بزرگترین سایز پنل تولیدی، مجهز به شیشه 4.7 اینچی است که به احتمال بسیار زیاد این پنل دقیقا پنل iPhone 6 خواهد بود.

ip

اگر این احتمال را صحیح فرض نماییم، صفحه نمایش آیفون نسل ششم در مقایسه با صفحه نمایش اورجینال 3.5 اینچی نسل های قبل، دارای رشدی 34 درصدی است! (البته همان طور که می دانید، صفحه نمایش iPhone 5s چهار اینچی بود)

iPhone-6

علاوه بر این تصاویر به دست آمده، نکات جالبی نیز پیرامون نسل جدید آیفون های اپل به دست آمده است.پیش تر تصاویری از پنل های 4.7 اینچی iPhone 6 که مجهز به شیشه ای از جنس یاقوت کبود بودند فاش شدند.اگر آن تصاویر را با تصاویر این پنل های فاش شده مورد مقایسه قرار دهیم، متوجه می شویم که هیچ تفاوتی بینشان نیست!

iPhone-6

اگر به تصاویر دقت نمایید، متوجه خواهید شد که این پنل ها دارای کناره های بسیار باریکی هستند.شنیده ها حاکی از آن است که سرانجام اپل، آیفون نسل ششم را در تاریخ 19 سپتامبر میلادی (28 شهریورماه) به همگان معرفی خواهد کرد.

iPhone-6

گانه زنی ها بر این است که اپل درکنار رونمایی از iPhone 6، فبلت خود را نیز که مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی است معرفی کند، البته تا به حال منبع موثقی این موضوع را تاکید نکرده است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *