آموزش حذف گوگل پلاس از اکانت گوگل

آموزش حذف گوگل پلاس از اکانت گوگل
  • 1393/4/23
  • پرهام مارزلو
  • 10

گوگل پلاس شبکه‌ی اجتماعی کمپانی گوگل می‌باشد و از نظر تعداد کاربران بعد از فیس‌بوک در رده‌ی دوم قرار گرفته است.  با این حال بسیاری از کاربران از استفاده از گوگل پلاس خودداری می‌کنند و فیس‌بوک یا توییتر را به آن ترجیح می‌دهند. ما در این بخش قصد داریم به شما راهی را برای حذف همیشگی گوگل‌پلاس از اکانت گوگل خود نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

remove-google-plus-profileتوجه داشته باشید که با حذف سرویس گوگل پلاس تمامی امکانات وابسته به آن حذف خواهند شد. اما هیچ تاثیری بر روی جی میل و دیگر سرویس‌های اکانت شما نخواهد داشت. در اولین گام به سایت گوگل رفته و به اکانت خود وارد شوید. در گوشه‌ی راست و بالای صفحه مطابق شکل بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. با این کار پنجره‌ای ظاهر می‌شود که دارای گزینه‌هایی همچون اطلاعات پروفایل ٬ خروج از اکانت٬ ایجاد اکانت جدید و چند گزینه دیگر می‌باشد. مطابق شکل بر روی گزینه اکانت خود کلیک کنید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-Settingsسپس وارد بخشی می‌شوید که در آن گزینه‌های بیشتری برای کنترل و تنظیم اکانت گوگل خود در اختیار دارید که هرکدام در تب‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. مطابق شکل زیر بر روی گزینه‌ی Data Tools کلیک کنید تا وارد بخش بعدی شویم.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Date

در این بخش نیز وارد صفحه‌ای با گزینه‌های نسبتا زیادی خواهیم شد. از جمله این گزینه‌ها Account Managment می‌باشد که به کمک آن می‌توان اطلاعات مربوط به اکانت خود را دانلود کرد و قابلیت‌های را نیز کم و زیاد نمود. در مقابل گزینه Acount Managmet این عبارت را مشاهده می‌کنید: Delete Google+ profile and features. بر روی آن کلیک کنید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google

سپس وارد صفحه‌ی تایید عملیات پاک کردن خواهید شد.  در این بخش ٬ خدماتی را که می‌توانید حذف کنید نمایش داده می‌شوند. حتی می‌توانید کل اکانت خود را حذف نمایید. پیشنهاد می‌منم حتما این صفحه را با دقت بخوانید. دقت داشته باشید که با حذف اکانت گوگل پلاسی خود دیگر نمی‌توانید از طریق اکانت گوگل خود در یوتیوب نظر بگذارید زیرا این سایت از اکانت گوگل پلاس شما استفاده می‌کند.

از جمله امکاناتی را که با انجام این عملیات حذف می کنید عبارتند از: نظر دادن بر ویدیوهای یوتیوب٬ گروه های مختلفی که در آن عضو هستید ٬ پست‌ها و نظرات شما در گوگل پلاس ٬ اطلاعات شخصی پروفایل گوگل پلاس ٬ صفحاتی که در آنها مدیر هستید یا مالکیت آن را دارید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-1پس از خواندن اطلاعات می‌توانید پایین‌تر بیایید و گزینه‌ی Required را تیک‌دار نمایید. همچنین تیک گزینه‌ی Also Unfollow Me From Anyone i am following را نیز بزنید. و سپس گزینه Remove Selected Services را انتخاب کنید تا دیگر گوگل پلاس را در اکانت خود نداشته باشید.

How-To-Remove-Google-From-Your-Google-Account-2

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 10 دیدگاه
  1. سلام, میشه لطفا راهنماییم کنید که من دقیقا ابتدا باید توو چه سایت برم تا اکانت گوگل پلاسم رو پاک کنم؟ هیچ کدوم از راه هایی که گفتید رو نتونستم پیدا کنم, ابتدای کار باید کجا برم دقیقا!!! یه کم گیج شدم, ممنون میشم جواب بدید

    1. با سلام. اول برو سایت گوگل و وارد اکانت شو. بعد ادامه راه…

  2. سلام من از طريق گوشى به گوگل پلاس وصل هستم اوايل به طور خودکار هر عکسى که ميگرفتم در برنامه photo و drive آپلود ميشد اولا خواستم بدونم اين آپلودها رو فقط خودم ميتونم ببينم؟
    بعد اگه اکانت گوگل پلاى رو حذف کنم ميتونم از جيميل استفاده کنم؟…
    اين عکسا که آپلود شده هم حذف ميشه؟(البته به صورت دستى خودم از برنامه هايى که گفتم پاک کردم )مرسى اگه راهنماييم کنيد.

  3. سلام من اکانتمو مو به مو پاک کردم الانم از تو سایت گوگل پلاس بخام وصل بشم میزنه باید ثبتنام کنید پس اکانتمو درست پاک کردم.
    اما هنوزم برنامه گوگل پلاس برام میاد و اسمم هس.چیکار باید بکنم؟

  4. سلام و عرض خسته نباشید من گوگلم فارسیه یعنی وقتی تو این صفحه میرم فارسیه باید چی رو بزنم

  5. من اصلا همون گزینه اول پیدا نمیکنم از تو خوده گوگل پلاس باید برم تو اکاتتم خاهشا کامل تر بزارین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *