چگونه کسی که شما را از گروه گوگل پلاس حذف کرده است، پیدا کنید!

  • 1390/5/1
  • ITTeach
  • 2

اگرچه گوگل زمانیکه شما را عضو گروهی می کند آن را به اطلاعتان می رساند اما زمانیکه شما از گروهی حذف می شوید اطلاعی به شما نمی دهد. خوشبختانه، یک افزونه مرورگر این مشکل را برطرف کرده است. گوگل مینوس (GoogleMINUS) همانند افزونه یافتن دوستان حذفی (Unfriend Finder) برای ردیابی کسانیکه شما را از فهرست دوستان خود حذف کرده اند،  افزونه ای می باشد که در هنگام حذف شما از یک گروه برای شما پیام های دایمی می فرستد.

برای استفاده از این افزونه باید ابتدا افزونه مرورگر Kynetx را نصب کنید. Kynetx پلت فرمی است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به راحتی پلت فرم های برنامه های کاربردی را که در مرورگرهای مختلف اجرا می شود، ایجاد کنند و قابلیت های بیشتری به وب سایت های مورد علاقه خود همچون فیس بوک، توییتر، گوگل و غیره بیافزایند. پس از نصب Kynetx، می توانید گوگل مینوس یا هر موردی از ده ها مورد برنامه های کاربردی را که می خواهید نصب کنید.

برای آنکه فرایند نصب کاملا درست باشد، کمی به زحمت خواهید افتاد. نه تنها باید افزونه Kynetx را نصب کنید بلکه باید در سایت نیز ثبت نام نمایید. خوشبختانه می توانید بوسیله گوگل یا فیس بوک برای ایجاد یک حساب کاربری در kynetx.com رسمیت پیدا کنید. زمانیکه افزونه در جای خود قرار گرفت و شما وارد حساب کاربری گوگل پلاس خود شدید، گوگل پلاس فهرست افرادی را که شما را به گروه خود افزوده اند، پیدا خواهد کرد. اگر فردی دیگر در آن فهرست نباشد، گوگل مینوس از طریق یک هشدار آن را به شما اطلاع می دهد.

همه چیز اینقدرها هم عالی نیست. برخی کاربران گزارش داده اند که این افزونه عمل نمی کند. من در این مورد چیزی نمی دانم. شما باید خودتان در این مورد  اطلاعات کسب کنید. این افزونه برای مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری موجود می باشد.

منبع: ReadWriteWeb

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *