آیا سرانجام آیفون نسل ششم نسخه 4.7 اینچی را در ماه سپتامبر می بینیم!؟

آیا سرانجام آیفون نسل ششم نسخه 4.7 اینچی را در ماه سپتامبر می بینیم!؟
  • 1393/5/2
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

با استناد بر گزارش 9to5mac، اپل در حال اعمال آخرین تغییرات بر روی سیستم عامل iOS 8 خود می باشد تا آن را نیز در کنار رونمایی از آیفون 6 و iOS 8 در ماه سپتامبر آماده معرفی کند. بر اساس شیوه همیشگی اپل، این کمپانی قصد دارد نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 8 را همراه با نسل جدید آیفون خود در اواسط ماه سپتامبر معرفی کند و به نظر می رسد اپل این بار نیز ترک عادت نخواهد کرد!

با توجه به گزارش های رسیده، اپل قصد دارد در ماه اکتبر میلادی از iWatch و نسخه جدید سیستم عامل OS X Yosemite پرده برداری کند، مانند برنامه های پیشین اپل در ماه سپتامبر این بار نیز اپل در پی برنامه ریزی برای یک برنامه فقط با محوریت آیفون و OS X می باشد.

iphone_5s_6__side_grass

شایان ذکر است در حالی که رفته رفته به مراسم معرفی آیفون 4.7 اینچی نزدیک می شویم هنوز خبری از مدل 5.5 اینچی آن نمی باشد! و دلیل این امر عقب ماندن آیفون 5.5 اینچی از مدل 4.7 اینچی در مراحل آزمایشی اپل می باشد.

بر اساس گزارشات پیشین ممکن است حتی اپل مدل 5.5 اینچی آیفون را در سال 2015 روانه بازار کند.

می توان اذعان داشت که انتشار عمومی iOS 8 برای پاییز سال جاری برنامه ریزی شده است، همچنین گفته می شود نسخه پنجم و آخرین بتا این سیستم عامل برای دوشنبه، 4 آگوست برنامه ریزی شده است، هر چند گزارشی از BGR ادعا دارد نسخه بتا ششمی نیز در کار است و انتشار آن برای تاریخ جمعه 15 اوت برنامه ریزی شده است. گمانه زنی ها بر این است که به احتمالی، یک نسخه طلایی (golden master) در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر عرضه گردد.

همچنین شایعاتی وجود دارند که ادعا دارند قابلیت “dual-screen multitasking” برای آیپد و بهبود عملکرد در اپلیکیشن نقشه نیز در برنامه کاری اپل است اما این قابلیت ها در همان ابتدا در دسترس نیستند و در بروز رسانی های بعدی iOS 8 در دسترس قرار خواهند گرفت.

به دنبال برنامه اپل در ماه سپتامبر، این کمپانی در حال برنامه ریزی برای ماه اکتبر است که قصد رونمایی از iWatch را در این تاریخ دارد و اپل رسما به بازار لوازم پوشیدنی (wearables) وارد می شود. اپل در این رویداد همچنین به معرفی OS X Yosemite و مدل های جدید آیپد می پردازد، به نظر می رسد اپل در مدل جدید آیپد پردازشگر های قدیمی را با یک پردازشگر A8 جدیدتر و سریع تر عوض کند و به آیپد سنسور تشخیص اثر انگشت (Touch ID) اضافه کند.

[ منبع : macrumors ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *