راهکارهایی تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در اینستاگرام – قسمت دوم

راهکارهایی تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در اینستاگرام – قسمت دوم
  • 1393/6/26
  • پرهام مارزلو
  • 0

در قسمت اول از این مقاله، شما با چند روش برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در اینستاگرام آشنا شدید. این بخش که آخرین قسمت از این سری می‌باشد، شما را با چند روش دیگر برای حرفه‌ای شدن آشنا می‌سازیم؛ پس همراه با ما باشید…

تگ‌گذاری را با دقت انجام دهید

اصلا برای چه تصاویر خود را تگ‌دار می‌کنیم؟ آیا تا به حال در این مورد اندیشیده‌اید؟ این کار برای جذب بینندگان بیشتر است یا میکس کردن تصاویر با عکس‌های دیگر از یک اتفاق یا مکان (به عنوان مثال چالش سطل یخ)؟

استفاده از تگ‌های نامربوط تصاویر شما را در دنیای اینستاگرام گم می‌کن.؛ پس در انتخاب تگ‌های مرتبط دقت بیشتری کنید. همچنین گشت و گذار در اینستاگرام و بررسی تگ‌های استفاده شده نیز می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

welwjscp7r0fdsdgsdgsfdgsfdgsrfgsfdg0k2g8rh9fاز صفحه پروفایل خود بیشترین استفاده را ببرید

صفحه پروفایل اولین چیزی است که یک بازدیدکننده مشاهده می‌کند. پس سعی کنید به او دلیل خوبی برای زدن دکمه Follow (دنبال کردن) بدهید. در این بخش در مورد خود و خصوصیاتتان بنویسید، این که شغل شما چیست و یا چه جور تصاویری را به انتشار می‌گذارید. از بخش آدرس وب‌سایت استفاده کنید و بازدیدکنندگان را به رفتن به وبلاگ خود دعوت کنید.

ssssssssssb25e53b2g47chzffqwhzاشتراک‌گذاری گسترده‌ای داشته باشید

شاید یکی از بهترین امکانات اینستاگرام، به اشتراک گذاری تصاویر به صورت همزمان در فیس‌بوک، توییتر، Flickr و دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد. حتما اکانت‌های خود در این شبکه‌ها را به اینستاگرام متصل کنید و تمامی عکس‌هایتان را به صورت همزمان در آن‌ها قرار دهید. با این کار دوستان شما در این شبکه‌های اجتماعی متوجه حضور شما در اینستاگرام شده و به شما ملحق خواهند شد.

همچنین قرار دادن عکس‌های حرفه‌ای و ادیت‌شده‌ی اینستاگرام در فیس‌بوک و توییتر به نسبت آپلود تصاویر خام در آن‌ها مزیت‌های بیشتر و بهتری دارد.

mmmmmmmmmmmrmmfgblkw2rnxvhabk0xاپلیکیشن‌های مرتبط با اینستاگرام

با اینکه خود اینستاگرام امکانات گرفتن تصویر و ویرایش فوق‌العاده‌ای دارد، اما می‌توانید از اپلیکیشن‌های مجزا و مرتبط با ویرایش تصاویر نیز استفاده کنید؛ بسیاری از کاربران اینستاگرام از اپلیکیشن InstaFame جهت ایجاد آلبوم‌های عکس زیبا و متفاوت استفاده می‌کنند. از جمله بهترین اپلیکیشن‌های ios می‌توان به Dipstic اشاره کرد. همچنین کاربران اندروید نیز می‌توانند از اپلیکیشن Photo Grid استفاده کنند.

علاوه بر این، استفاده از اپلیکیشن‌های مربوط به عکاسی و ویرایش عکس ( همچون CameraPlus و Camera Zoom FX) نیز می‌توانند کمک بسیاری به کاربران اینستاگرام برای تهیه و طراحی تصاویر زیبا و حرفه‌ای کنند.

iacbevzquhaxpfgsrya6امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای اینستاگرمی ( اینستاگرامر) برده باشید. از ایده‌ها و راه‌کار‌های شما در بخش نظرات ما را مطلع کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *