نسخه جدید Skype از راه رسید+دانلود

نسخه جدید Skype از راه رسید+دانلود
  • 1393/7/18
  • سهیل دارائی
  • 4

Skypeامروز با خبر شدیم که مایکروسافت نسخه جدیدی از سرویس محبوب Skype را برای کاربران ویندوز و مک منتشر کرده است. مایکروسافت مدعی شده است که در این نسخه جدید، چت کردن و اشتراک گذاری فایل ها بیش از پیش ساده و راحت شده است.

اگر شما از کاربران نسخه موبایل Skype باشید، نسخه تازه منتشر شده دسکتاپ را که نصب کنید، متوجه این نکته خواهید شد که طراحی نسخه دسکتاپ تقلیدی از نسخه موبایل بوده و شباهت های این دو را بهتر مشاهده خواهید نمود.

یکی از تغییراتی که بیشتر جلب توجه می نماید، لیست دوستان است، چرا که این بخش برخلاف نسخه پیشین، “thumbnail pictures” (تصاویر بند انگشتی) دوستان شما را در اختیارتان قرار می دهد. آیکون های تماس های صوتی و ویدئویی به همراه چت نوشتاری نیز دست خوش تغییرات شده اند.

همچنین نمایش تصویر در نسخه جدید Skype بسیار زیباتر از گذشته شده است و قابلیت نمایش فوری نیز به آن افزوده شده است. “message previews” یا همان نمایشگر پیام ها نیز طراحی منظم تر و شکیل تری را به خود می بیند.

از برجسته ترین قابلیت های گنجانده شده در نسخه جدید Skype می توان به تشخیص فرمت فایل اشتراک گذاشته شده اشاره داشت. اگر شما در نسخه جدید Skype فایلی را با فرمت اسناد آفیس، PDF و یا … در محیط Skype به اشتراک گذارید، هوش مصنوعی Skype تشخیص می دهد که فرمت فایل چیست و بی درنگ آیکون مربوط به آن فرمت را به نمایش در خواهد آورد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که جلوه های بصری پیشرفته یکی از دغدغه های مایکروسافت در نسخه جدید Skype بوده است.

در انتها، برای دانلود نسخه جدید Skype کافیست روی پلتفرم مورد نظر خود کیلیک فرمایید:

ss2» منبع : microsoft-news «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من عاشق اسکایپم یعنی اگر اسکایپ نبود من نمیتونسم با شرکای تجاریم توی ترکیه صحبت کنم

  2. اسکایپ خیلی عالیه البته برای دوستانی ک سرعت اینترنتشون خوبه نه مال ما فقیر فقرا….
    تنها مشکلش اینه ک نمیشه تاربخچه چت و پاک کرد آیا توی ورزن جدیدش این جریان حال شده؟؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *