وجود شش نوع آب و هوا در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

وجود شش نوع آب و هوا در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • 1393/10/6
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان Metal Gear Solid: Ground Zeroes پیش در آمدی برای عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بود که طی سال جاری برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه شد. نسخه PC در ۱۸ دسامبر و با اختلاف هشت ماهه نسبت به نسخه های کنسولی انتشار پیدا کرد و با پیشرفت های گرافیکی بیشتری نیز همراه بود.

در این بین با منتشر شدن نسخه PC برخی از کاربران با رجوع به فایل های بازی اطلاعاتی را کشف کردند. باتوجه به فایل های Ground Zeroes بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دارای شش نوع آب و هوا بوده که شامل : آفتابی، ابری،بارانی،مه آلود،طوفان شن،مختلط.

از آنچه که می دانیم بازی Ground Zeroes دارای محیط زیستی متنوع بود. به طوری که هر ماموریتی آب و هوای خاص خود را داشت و برای مثال ماموریت Deja Vu آب و هوایی ابری داشت و ماموریت Renegady Threat آب و هوایی آفتابی، همچنین در یکی از نمایش های بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ماشاهد ماموریتی در طوفان شن نیز بودیم.

علاوه بر این فایل دیگری کشف شد که نشان می دهد یک محیط قبرسی در بازی وجود دارد. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در محیط هایی همچون آفریقای میانه،گوانتانامو،افغانستان و آمریکا جریان دارد. شایان ذکر است که این اطلاعات توسط کاربرین NeoGAF کشف گردیده است. عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برروی PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX 360,PC برنامه ریزی شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *