معرفی نرم افزار Clear

معرفی نرم افزار Clear
  • 1393/10/18
  • مهدي ده نبي
  • 0

Untitled-1

این روزها٬ با توجه به افزایش کارها و شلوغ بودن سر تمامی افراد جامعه٬ رسیدگی به تمامی امور تبدیل به امری سخت شده است. تا به حال برایتان پیش آمده که در طول روز بخواهید چندین کار را انجام دهید٬ اما موفق نشوید؟ تنها به این دلیل که بعضی از آنها را از قلم انداخته اید یا فراموش کرده اید؟ می خواهم به شما اپلیکیشنی را معرفی کنم که به وسیله آن می توانید به کارهای خود در طول روز سر و سامان داده و با زمان بندی مناسب٬ به تمامی آنها رسیدگی کنید. گزینه پیشنهادی من به شما٬ اپلیکیشن Clear است.

screen322x572

به وسیله این اپلیکیشن می توانید به راحتی٬ تمامی کارهایی که در طول یک روز٬ یک هفته و یا … می خواهید انجام دهید را دسته بندی کرده و در مواقع لزوم٬ به آن مراجعه کرده و چیزی را از قلم نندازید. ظاهر این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است و شبیه هیچ کدام از نرم افزارهای مشابه٬ دارای انواع و اقسام دکمه ها و صفحه های زیاد نیست! اولین باری که اپلیکیشن را باز می کنید٬ به شما یک آموزش ساده کار با نرم افزار داده می شود تا به مشکل بر نخورید. تفاوت دیگر این اپلیکیشن با سایر نرم افزارهای مشابه٬ طرز کار آن است که فقط با Gesture ها انجام می پذیرد. چهار Gesture مورد استفاده در این اپلیکیشن را با هم مرور می کنیم :

  • حرکت به پایین : ایجاد یک نوار وظیفه جدید
  • حرکت به پایین ( کمی بیشتر از مورد قبل ) : ورود به بخش دسته بندی و ایجاد یک موضوع جدید یا ویرایش دسته ها
  • حرکت انگشت به سمت راست روی نوارها : اعلام پایان یافتن وظیفه
  • حرکت انگشت به سمت چپ روی نوارها : حذف وظیفه

به همین راحتی! 🙂

تمامی این اقدامات به این خاطر طراحی شده است که شما به راحتی با یک دست٬ بتوانید تمامی عملیات مورد نیاز خود را انجام دهید.

scree1n322x572

همانطور که می دانید٬ در iOS 8 به برنامه نویسان اجازه ثبت اطلاعاتی در نوتیفیکیشن سنتر تحت عنوان ویجت داده شده است. اپلیکیشن Clear نیز این قاعده مسثنی نیست و دارای ویجت برای نوتیفیکیشن سنتر هست که می توانید وظایف روزمره خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده و به آنها رسیدگی نمایید.

screen322x2572

همچنین این اولیکیشن از قابلیت iCloud نیز استفاده می کند. پس به راحتی می توانید اطلاعات خود را بین آیدیوایس های خود رد و بدل کنید. به عنوان مثال می توانید وظایف خود را روی صفحه نمایش بزرگ و زیبای آیمک خود طبقه بندی کرده٬ سپس مطمئن شوید که سیستم شما به اینترنت متصل هست. به این ترتیب به صورت اتوماتیک اطلاعات وارد شده توسط شما به صورت اتوماتیک روی آیفون یا آیپد شما سینک می شود.

screen3222x572

Clear علاوه بر انواع تم ها٬ دارای صداهای گوش نوازی است که کار با آن را بیش از پیش لذت بخش تر می کند. فقط کافی است یک بار با این نرم افزار کار کنید. مطمئن باشید به اپلیکیشن محبوب شما تبدیل خواهد شد 🙂

این اپلیکیشن در دو نسخه برای iOS و مک طراحی شده است که از لینک های زیر می توانید آنها را متناسب با سیستم عامل خود دانلود نمایید :

دانلود برای آیفون٬ آیپد و آیپاد تاچ ( نیازمند iOS 7.0  fi fhgh )

دانلود برای مک

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *