گرانترین آپارتمان واقع در نیویورک با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد

گرانترین آپارتمان واقع در نیویورک با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد
  • 1393/10/27
  • مجتبی
  • 0

در منهتن نیویورک پیش از این هم خانه ها و آپارتمان های بسیار گران قیمتی وجود داشته اند. در کل این ناحیه به گرانی خانه هایش شهرت دارد. اما امروز باز هم رکورد قیمت خانه های این ناحیه با قیمت ۱۰۰/۵ میلیون دلار برای یک واحد آپارتمان واقع در Gary Barnett شکسته شد!

فروش خانه ی یاد شده از ماه می ۲۰۱۲ آغاز شده بود و دو سال به طول انجامیده تا بفروش برسد. این رفم بالاترین قیمتی است که برای یک خانه در منهتن پرداخت شده. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۲ برای خرید یک پارک مرکزی در همین ناحیه، مبلغ ۸۰ میلیون دلار پرداخت شده بود!

در واقع این اولین باری است که در شهر نیویورک یک واحد آپارتمان به قیمتی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بفروش رسیده است. خریدار این خانه توسط LLC محافظت می شود. خانه مورد بحث در برج معروف Extell واقع شده و در طبقات ۸۹ و ۹۰ قرار گرفته. قیمت هر فوت مربع از این خانه ۹۰۰۰ دلار است! با اینکه گرانترین خانه فروخته شده در نیویورک همین خانه است اما بد نیست بدانید قیمت هر فوت مربع از پارک مرکزی ای که در بالا اشاره کردیم ۱۳۰۰۰ دلار است.

همانطور که می دانید کتاب رکوردهای جهانی گینس همیشه رکوردهای عیجب غریب را در هر حوزه ای ثبت می کند. این خانه نیز با قیمت بسیار بالای خود، نامش را در این کتاب به عنوان گرانترین آپارتمان فروخه شده در نیویورک ثبت نمود.

قرار است بزودی یکی دیگر از پنت هاوس های موجود در همین خیابان به قیمت ۹۰ میلیون دلار بفروش برسد.

[منبع: Businessinsider]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *