آیپد با صفحه بزرگتر و قلم استایلوس در راه است [شایعه]

آیپد با صفحه بزرگتر و قلم استایلوس در راه است [شایعه]
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

بر طبق گفته های Ming-Chi Kuo که از تحلیلگران معروف و محبوب KGI است، آیپد جدید اپل با صفحه نمایشی ۱۲/۹ اینجی و یک قلم استایلوس عرضه خواهد شد. بنا به گفته های این تحلیلگر، ممکن است انتخاب قلم یاد شده در هنگام خرید آیپد جدید اختیاری باشد.

استفاده از قلم استایلوس در صفحه نمایش بزرگ قرار است تجربه کاری بهتری را برای آیپد جدید رقم بزند. این قلم که به نوعی محصولی فرعی برای آیپد یاد شده به شمار می رود به درخواست کاربران خلاق و نیز کاربران سازمانی تولید شده است.

اینکه چرا قلم مورد بحث به گزینه ای اختیاری برای آیپد ۱۲/۹ اینچی اپل تبدیل خواهد شد، قطعا مسئله ی قیمت است. گفته شده که گجت مورد بحث از به جای اینکه با روش های گران قیمت بی سیم شارژ شود، از طریق کابل Lightning شارژ خواهد شد.

پنتنت مربوط به قلم استایلوس لمسی، در سال ۲۰۱۰ توسط اپل ثبت شده و اگر این گجت برای آیپد جدید با صفحه بزرگ به عنوان محصولی فرعی عرضه شود، نباید زیاد تعجب کرد. همانطور که می دانید شرکت هایی نظیر سامسونگ و مایکروسافت بارها و بارها در تبلیغات محصولات خود که از قلم استایلوس بهره می برد این ویژگی را حسابی به رخ محصولات اپل کشیده اند. ظاهرا اپل نیز بالاخره تصمیم گرفته چنین قلمی را برای محصول خود تولید نماید.

انتظار می رود آیپد جدید که صفحه نمایش آن ۱۲ اینچ به بالا خواهد بود، در سه ماهه دوم یا سوم سال میلادی جاری معرفی گردد.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *