رباتی یک میلیون دلاری که برای فروش در آمازون قرار داده شده

رباتی یک میلیون دلاری که برای فروش در آمازون قرار داده شده
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

یکی از ژورنالیست های بلومبرگ به نام Brad Stone معتقد است که آمازون فروشگاهی است که در آن همه چیز قابل خرید است. حالا انگار که اعتقاد این ژورنالیست چندان بی راه هم نبوده زیرا اخیرا یک ربات در فروشگاه آمازون ژاپن برای فروش قرار داده شده که برای خرید آن باید بیش از یک میلیون دلار هزینه کنید! این ربات قادر است با استفاده از چرخ های خود رانندگی کند.

نام ربات مورد بحث Kuratas است و در واقع پروژه ای است که توسط یک فرد ژاپنی به نام Kogoro Kurata از چندین سال پیش در حال توسعه بوده است. ارتفاع این ربات ۳/۸ متر و وزن آن ۵ هزار کیلوگرم (۵ تن) است. احتمالا این محصول می تواند ترسی واقعی را برای شهروندان شهرهایی که ادعای امنیت بالا دارند به دنبال داشته باشد! سازنده این ربات آن را یک اسباب بازی دانسته اما قطعا این ابزار استفاده های دیگری هم دارد. اسلحه وحشتناکی که بر روی این ربات قرار گرفته قادر است تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه بچرخد و هنگامی که فرد هدایت کننده آن اراده کند، ماشه را بکشد!

در ادامه همراه با گویا آی تی باشید.

تکذیب نامه های فراوانی تا کنون برای Kuratas بیان شده. بنظر می آید که برای خرید آن نمی توان از تخفیفات ویژه آمازون استفاده کرد. همچنین این مدل به صورت پیشفرض بر روی خود اسحله ای ندارد، بلکه سلاح های مخصوص این ربات را باید جداگانه تهیه نمود. البته بیشتر افرادی که به خرید این محصول مشتاق شده اند، احتمالا نیازی به استفاده از اسلحه آن ندارند.

اگر یک میلیون دلار ناقابل در جیبتان دارید و بنظرتان پول اضافه ای است، می توانید نسبت به خرید این ربات فکر کنید!

[منبع: TheVerge]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *