روزنگار ؛ فروشگاه گوگل در لندن/ تغییر همیشگی رنگ چشم و بیشتر

روزنگار ؛ فروشگاه گوگل در لندن/ تغییر همیشگی رنگ چشم و بیشتر
  • 1393/12/23
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

لپ تاپ مخصوص بازی ASUS G501 معرفی شد

asus-g501

شرکت Asus لپ تاپ جدید سری Gaming خود موسوم به G501 را معرفی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی است و با ۰٫۸ اینچ (۲۰ میلیمتر) ضخامت یکی از نازک ترین مدل های این سری به شمار می رود. مدل بدون Touchscreen این لپ تاپ تنها ۴٫۵ پوند (اندکی بیش از ۲ کیلوگرم) وزن دارد. ایسوس اعلام کرده است که G501 دستگاهی ایده آل برای “بازی کردن در حرکت” است. به دلیل نازکی و وزن اندک، کاربران می توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند. به علاوه، به لطف تکنولوژی Hyper Cool این دستگاه یکی از کم صدا ترین لپ تاپ های سری Gaming ایسوس است.

گوگل فروشگاه خود را در لندن باز می کند

google-shop-1

گوگل اعلام کرد که به زودی مکانی را با نام تجاری خود برای فروش دستگاه هایش در لندن افتتاح می کند که فروشگاه گوگل نام دارد و در واقع اولین فروشگاه رسمی این شرکت است. گوگل قصد دارد که در این محل دستگاه های اندرویدی خود از قبیل گوشی های هوشمند و تبلت ها را به فروش برساند. گوگل همچنین به خریداران اجازه نگاه اولیه به دستگاه های کروم بوک ها و Chromecast ها را خواهد داد. علاوه بر این دوره هایی برای خریداران برگزار خواهد شد که در آن چگونگی استفاده از دستگاه های خریداری شده را به آن ها آموزش خواهند داد.

نقد و بررسی بازی Trials Frontier

trial-frontier

انجام کارهای آکروباتیک با موتور سیکلت های مخصوص این کار (موتوکراس) تفریح و سرگرمی جالبی است که نیاز به انعطاف و تمرکز بالایی دارد. کافی است موتورسوار در انجام هر کدام از حرکات آکروباتیک اندکی اشتباه کند تا خودش و موتورش نقش بر زمین شوند، ولی خوب همه ما میدانیم که موتورسواران حرفه ای کمتر دچار چنین اشتباهاتی میشوند. از طرفی تماشای این حرکات خود میتواند تفریح جداگانه ای باشد و عده ای را به خود جذب کند، اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که اگر شما جای آن موتورسوار بودید چه کار میکردید و سعی میکردید چه حرکاتی را اجرا کنید؟ خوب شاید نتوانید در دنیای واقعی به جواب این سوال برسید ولی با وجود دنیاهای مجازی و بازی هایی همچون Trials Frontier نه تنها به جواب سوال خود خواهید رسید بلکه آرام آرام حس یک موتور سوار واقعی را خواهید داشت!

با ۵۰۰۰ دلار رنگ چشمانتان را برای همیشه از قهوه ای به آبی تغییر دهید

laser-eye-surgery-640x0

در تاریخ بشر، رنگ چشم ها چیزی است که از بدو تولد تا پایان عمر بدون تغییر باقی می ماند. اما برای اولین بار، علم راهی برای تغییر این ویژگی در اختیار بشر قرار داده است. چیزی بیش از لنزهای رنگی. شرکت Stroma Medical در کالیفرنیا از تکنیکی جدید پرده برداشته که از لیزر برای تغییر رنگ دائمی چشم ها استفاده می کند. به دلیل طبیعت این روش، Stroma تنها قادر است رنگ چشم ها را از قهوه ای به آبی تغییر دهد (و نه بر عکس)، اما این روش کاملاً غیر تهاجمی بوده و در کمتر از یک دقیقه انجام می شود.

یوتیوب حالا از ویدئوهای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می کند

index

در روز جمعه، گوگل اعلام نمود که اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید حالا از ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای پشتیبانی می کند. برای انجام اینکار گوگل ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای که با دوربین هایی نظیر Bublcam، Giroptic’s 360cam، IC Real Tech’s Allie، و RICOH THETA ساخته شده اند را مجاز دانسته. هدف از اینکار این است که گوگل امکان پخش ویدئوهای این تولیدکنندگان دوربین را فراهم سازد. در حال حاضر ثبت ویدئوهای ۳۶۰ درجه نیاز به اضافه کردن یک اسکریپت برای مجاز بودن در یوتیوب و آپلود آن در این سرویس دارد. در آینده گوگل امیدوار است که این روند به صورت خودکار صورت پذیرد.

چگونه درصد باتری را در آیفون ۶ فعال کنیم؟

iphone-how-to-battery-percentage-h1آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که تلفن های هوشمند جدید اپل هستند، توانسته اند رکورد مناسبی را در بخش عمر باتری ثبت کنند. در بین دو گوشی یاد شده آیفون ۶ پلاس بهتر هم عمل کرده، اما برخی مواقع پیش میاید که دوست داریم دقیقا میزان باتری باقی مانده و یا میزان کارکرد دستگاه را بدانیم تا متوجه شویم که آیا می توان تا پایان روز یا یک دوره زمانی بر روی آن حساب کرد یا خیر.

iOS 8.3 برای همه در دسترس قرار گرفت

ios-8.21

ما قبلا شنیده بودیم که اپل برنامه هایی برای گسترش دادن بتا در iOS دارد اکنون iOS 8.3 بتا برای توسعه دهندگان و همه کاربران در دسترس قرار گرفته است و قابل دانلود است. همه دارندگان آیفون و آی پد می توانند که iOS 8.3 را بدو نیاز به داشتن اکانت (نام کاربری) توسعه دهنده دانلود و تست نمایند. به منظور دانلود این نسخه از iOS شما باید با نرم افزار Beta ثبت نام کنید و پس از آن می توانید بروزرسانی را برای دستگاه iOS خود دریافت کنید.

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Xperia E4 از سونی

gsmarena_005

لفن هوشمند Xperia E4 از سونی یک دستگاه پایین رده در بازار است. این تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت بسیار خوب خود که تنها ۱۳۰ یورو است، افراد زیادی را به خرید مشتاق کرده، اما قطعا با چنین قیمتی نباید انتظار امکاناتی شگفت انگیز باشید. سونی برای کاهش قیمت این محصول کارهای زیادی بر روی آن انجام داده. محصول مورد بحث از جنس پلاستیک ساخته شده و در دو رنگ کلاسیک مشکی و سفید تولید گشته. درحالیکه موارد به کار رفته در این گوشی خیلی با کیفیت نیستند، اما سونی توانسته با همین ماده نیز ظاهری زیبا را برای دستگاه به ارمغان بیاورد تا کاربر از دیدن و دست گرفتنش احساس خوبی داشته باشد.

باز هم به پایان روزنگاری دیگر رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین خبرهای تکنولوژیک روز را که در گویا آی تی منتشر شده به اطلاعتان رساندیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها رجوع کنید.

عکس روز:فستیوال زمستانی مونترال

کلافه شدن از ازدیاد زبانه ها : ۷ نکته برای راحتی کار با زبانه های مرورگر

۱۰ تصویر عالی که با گوشی های هوشمند گرفته شده اند

چهارمین فضانورد زن روسی از فضا بازگشت

تصویر جدیدی از صفحه نصب ویندوز ۱۰ به بیرون درز پیدا کرد

گوشی Meizu M1 Note به زودی در سطح جهانی عرضه می شود

اپل‌واچ در هنگام رانندگی نسبت به آیفون حواس را بیشتر پرت می کند

نسخه ۶۴ گیگابایتی HTC One M9 هفته آینده در تایوان عرضه می شود

پاوربانک وان‌پلاس سرانجام در ۱۷ مارچ عرضه می شود

هارد درایو ۱۰ ترابایتی به حقیقت پیوست

مشخصات گوشی هوشمند ZTE Nubia Z9 در بنچمارک آن آشکار شد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *