روزنگار؛ کاهش قیمت سرفیس/فروش نوت اج/آی او اس ۸/۲ و بیشتر

روزنگار؛ کاهش قیمت سرفیس/فروش نوت اج/آی او اس ۸/۲ و بیشتر
  • 1393/11/15
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

Surface Pro 3 مایکروسافت با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری رو به رو شد

url

مایکروسافت در طی چند سال اخیر سعی نموده تا مجددا به یک شرکت نوآور تبدیل شود و تا میزان زیادی هم به این هدف دست یافته. ساخت سرفیس یکی از مهمترین اقدامات این شرکت است. این محصول در واقع یک تبلت است که می تواند به عنوان لپ تاپ هم بکار بیاید. در واقع این شعار مایکروسافت است که سرفیسس تبلتی است که می تواند به لپ تاپ شما هم تبدیل گردد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری به همراه سیستم عامل ویندوز بهینه شده برای صفحات لمسی و نیز صفحه کلید قابل جدا شدن از مهمترین ویژگی ها این دستگاه هستند. اما قیمت سرفیس همیشه یکی از دغدغه های گیک ها بوده و خیلی ها نتوانستند این محصول را خریداری کنند. اما قیمت این محصول به حد زیادی کاهش یافته! برای کسب اطلاعات بیشتر این پست را مطالعه نمایید.

سامسونگ تاکنون ۶۳۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند Note Edge را به فروش رساند

url

سامسونگ با معرفی نوت ۴ یک محصول دیگر به نام Galaxy note edge را نیز معرفی کرد. این دستگاه در یک لبه نمایشگر خود دارای انحنا است و این بخش خمیده در واقع به یک نو آوری جدید تبدیل شده که خیلی ها را به خرید نوت اج مشتاق کرد. بخش انحنا دار کاربردهای مختلفی دارد از جمله مشاهده سریع خبر ها، پیام ها و … اما در کنار همه موارد مثبتی که این فبلت دارد، فکر می کنید فروش آن تا چه حد بوده؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

تصویری از رابط کاربری جدید از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل به بیرون درز کرد

b88vcpciaae-8_f_story

همانطور که می دانید مایکروسافت در کنفرانسی که چند وقت پیش برای ویندوز ۱۰ برگزار کرد، از نسخه مخصوص موبایل و تبلت ویندوز ۱۰ نیز سخن هایی به میان آورد. هر چن که قبلا هم شایعه شده بود که در کنفرانس یاد شده این شرکت از سیستم عامل جدیدش برای موبایل ها رونمایی می کند. حالا یکی از کارمندان مایکروسافت اقدام به انتشار تصویری کرده که خبر از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل می دهد. اگر می خواهید با تغییرات این رابط کاربری جدید آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

قبل از اینکه هک شوید خود را هک کنید!

ethical-hacking

در دنیای شبکه های رایانه ای و اینترنت، همیشه کاربران با خطراتی مواجه خواهند بود. هکر ها می توانند سایت های بزرگ را خالی از اطلاعات کنند، می توانند سونی پیکچرز را هک کنند و خسارات زیادی بر بار بیاورند و یا حتی می توانند به رایانه شما نفوذ کرده و اطلاعات شخصی‌تان را به سرقت ببرند! اما همیشه راه هایی برای مقابله با هکرها وجود دارد. لازمه این کار آشنایی با یکسری قوانین است. در این مقاله ما به مبحث یاد شده پرداخته ایم و اگر از کاربران همیشگی اینترنت هستید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

انتظار می رود اپل iOS 8.2 را در ماه مارس منتشر کند

ios-8

اپل با انتشار نسخه ۸ سیستم عامل ios سعی کرد تا برگ جدیدی را برای این پلتفرم رقم بزند. اما همانطور که احتمالا می دانید این نسخه با مشکلاتی روبرو شد که برخی از انها واقعا آزار دهنده بودند. در همین راستا شرکت یاد شده اقدام به ارائه بروزرسانی های ios ۸/۱ نمود. حالا خبری رسیده که گویا اپل قصد دارد در ماه مارس یعنی در نمایشگاه MWC 2015 نسخه ۸/۲ سیستم عامل ios را منتشر نماید. اگر می خواهید با نسخه جدید ios بیشتر آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

 

در اینجا به پایان روزنگار و خلاصه ای از خبرهای منتخب تکنولوژیک امروز در گویا آی تی رسیدیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *