روزنگار ؛ مایکروسافت و سایانوژن/قالب جدید گویا/آموزش برنامه نویسی اندروید و بیشتر

روزنگار ؛ مایکروسافت و سایانوژن/قالب جدید گویا/آموزش برنامه نویسی اندروید و بیشتر
  • 1393/11/14
  • مجتبی
  • 0
محتوا پنهان

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

سرمایه گذاری مایکروسافت در CyanogenMod | آیا تهدیدی برای اندروید گوگول خواهد بود؟

Cid_Cyanogenmod_09_1920x1200-700x400

سایانوژن این روزها می تواند لقب محبوب ترین رام سفارشی اندروید را به خود اختصاص دهد. این کاستوم رام به دلیل سرعت بالا و امکانات مناسبش مورد پسند بسیاری از کاربران واقع شده و همین امر موجب گسترش بیشتر آن شده. چندی پیش گوگل قصد خرید این مجموعه را داشت ولی سایانوژن دست رد به سینه گوگل زد! حالا اما مایکروسافت علاقمند به سرمایه گذاری در سایانوژن شده که خبر آن را چند روز خبر در گویا آی تی برایتان منتشر نمودیم. اما آیا این سرمایه گذاری برای گوگل به تهدیدی مبدل خواهد شد؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید این مطلب را حتما بخوانید.

گویا آی تی رخت نو بر تن کرد؛ سخنی با شما کاربران

Untitled-1

گویا آی تی چندین سال است که در حوزه فناوری و تکنولوژی در ایران فعالیت می کند و طی این مدت با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده. حالا ما بالاخره امروز به یاری خدا و پشتکار تیم گویا آی تی قالب جدید را در سایت اعمال نمودیم. در طراحی و ساخت این قالب از جدیدترین متدها استفاده شده و نیز سرعت اجرای آن هم بالا رفته. امکان عضویت کاربران و نیز عضویت از طریق اکانت گوگل، یاهو و اینستاگرام از دیگر تغییرات گویا ای تی است. برای اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید.

شایعه : نسخه نازک تر تلفن هوشمند Lumia 830 در کار است

att-lumia830

امروز شایعاتی در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شد که مضمون آن خبر از تولید سری باریک تری از تلفن هوشمند ویندوز فونی لومیا ۸۳۰ می دهد. این دستگاه هم اکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و ظاهرا مایکروسافت قصد دارد با باریک تر کردن ضخامتش، به محبوبیت آن بیافزاید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این شایعه کسب کنید این مطلب را حتما بخوانید.

گوگل در حال ایجاد سرویس “همسفر” برای رقابت با Uber

google-on-demand-car-service

سرویس Uber را می شناسید؟ همان سرویسی که چند سال پیش شروع به کار نمود و به دارندگان تلفن های هوشمند اجازه می داد تا از طریق یک اپلیکیشن بتوانند نزدیک ترین تاکسی های این سرویس را یافته و با آنها به مقصد خود بروند. حالا گویا گوگل هم قصد دارد وارد این حوزه شده و به رقابت با Uber بپردازد. گوگل هم اکنون در حال تست خودروهای بدون سرنشین خود نیز هست که بنظر می رسد برنامه ای بزرگ در سر داشته باشد. اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید این مطلب جالب را از دست ندهید.

آموزش برنامه نویسی اندروید [جلسه اول – مقدمه و آماده سازی ابزارها]

Untitled-1

برنامه های اندرویدی در حال حاضر توسط افراد مختلفی در سراسر دنیا تولید و توسعه داده می شوند. بسیاری از افراد از همین طریق پول هم در میاورند! اما همیشه  منابع آموزشی فارسی زبان که واقعا بتوان با آن برنامه نویسی اندروید را یاد گرفت بسیار کم بوده اند. ما در گویا آی تی از امروز قصد داریم تا در قالب یکسری مطالب آموزشی، برنامه نویسی اندروید را به شکل عملی و با روشی جدید به شما آموزش دهیم. اگر دوست دارید ساخت اپلیکیشن های اندرویدی را یاد بگیرید، این آموزش را از دست ندهید.

در اینجا به پایان روزنگار و خلاصه ای از خبرهای منتخب تکنولوژیک امروز در گویا آی تی رسیدیم. در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

نگاهی به چهار گوشی هوشمند که عمر باتری فوق العاده ای دارند

بات نت چیست؟

ورزش‌نگار؛ گرانترین نقل و انتقالات فصل/برکناری سرمربی ژاپن و بیشتر

چطور یک سطل زباله برای دستگاه اندروید خود داشته باشم؟

XBOX ONE با قیمت ۲۹۹ دلار هم اکنون به فروش می رسد

تنها ۱٫۶ درصد از دستگاه های اندرویدی دارای نسخه آب نبات چوبی اندروید هستند

با بروز شدن سخت افزار ساعت هوشمند Pebble، میزان فروش این محصول به یک میلون رسید

NSA در جاسوسی بهینه می شود؛ حقوق شهروندان غیر آمریکایی چه می شود؟!

راک استار تایید کرد که بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است

نقد و بررسی اپلیکیشن فارسی “آموزش پخت غذاهای گیاهی”

آشنایی با زبان برنامه نویسی جاوا و مهم‌ترین IDE های آن (بخش نخست)

مسابقه موتور سیکلت رانی Bike Race Free برای اندروید

رونمایی سامسونگ از مانیتور منحنی S34E790CN

صدرنشینی Call of Duty: Advanced Warfare در این هفته UK Video Game Chart

مایکروسافت SharePoint Server 2016 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد

Google Earth Pro هم اکنون به طور رایگان در دسترس

HTC اعلام کرد: آیفون خیلی خسته کننده است

مشخصات دو دوربین EOS 5DS و EOS 5DS R از کانن به بیرون درز یافت

مدل ۴ هسته‌ای تلفن هوشمند Galaxy J1 تولید می شود

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *