بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Here Map در اندروید و ویندوزفون منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن Here Map در اندروید و ویندوزفون منتشر شد
  • 1393/11/23
  • میلاد جهاندار
  • 0

شرکت فنلاندی نوکیا به تازگی اعلام کرده که بروزرسانی جدیدی را برای برنامه Here خود برروی سیستم عامل های ویندوز فون و اندروید در دسترس قرار داده است. البته این آپدیت به خودی خود بروزرسانی برای نرم افزار محسوب نمی شود، بلکه بروزرسانی اطلاعات اساسی نقشه ها می باشد.

بنابراین اگر شما نقشه را در Here برای استفاده آفلاین دانلود کردید باید بروزرسانی اش را نیز دریافت کنید تا تمام جزئیات جدیدش را در اختیارتان بگذارد. البته اگر شما به طور آنلاین می خواهید از Here استفاده کنید، تغییرات به طور خودکار انجام می شوند.

شما باید در برخی موارد صرف نظر از سیستم عامل تلفن همراه خود اطلاع رسانی بروزرسانی را دریافت کنید. همچنین شما قادر هستید به صورت دستی نیز بروزرسانی را دریافت نمایید. جهت این کار به قسمت Settings برنامهHere در سیستم عامل اندروید و Settings > Applications > Maps در ویندوز فون مراجعه کنید.

 کشورهای قبرس، مایوت و زیمباوه در این برنامه مسیریاب کاملی دارند که بدان معنی است شما می توانید در هر نقطه این کشورها از Here استفاده کنید. البته بروزرسانی قابل توجهی نیز برای نقشه کومور، جیبوتی، اریتره، فیجی، گامبیا، لیبریا، ماداگاسکار، سیرالئون، سومالی ساخته شد.

در حال حاضر می توان در نقشه های Here حوضچه های کوچک، دریاچه ها، رودخانه ها را به خوبی مشاهده کرد. همچنین مشخصات خطوط حمل و نقل شهرهای ائوسیونگ، تایپه، کوریتیبا، ریو دو ژانیرو، سائو پائولو و سنگاپور نیز بهبود پیدا کرده و این بهبودی شامل شهر شیکاگو هم می شود.

این به معنای آن است که شما در حال حاضر می توانید با دقت بیشتری مسیرهای مترو،قطار و تراموا را ردیابی کنید. انتظار می رود این سیستم بزودی جایگزین روش قدیمی نمایش خطوط مستقیم شود که دقت کمتری در ردیابی می داد.

 [button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

[button color=”blue2″ link=”http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/here-maps/6c28635b-11ae-409a-8503-b02ac71f8362″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از ویندوزفون استور[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *