اپلیکیشن فیسبوک بخشی از زبان طراحی متریال را اضافه کرد

اپلیکیشن فیسبوک بخشی از زبان طراحی متریال را اضافه کرد
  • 1393/11/26
  • مجتبی
  • 0

پس از چند ماه که گوگل اززبان طراحی متریلا خود رونمایی کرد، فیس بوک هم تصمیم گرفته این راه را ادامه دهد. بزرگترین شبکه اجتماعی جهان اکنون یک بروزرسانی برای اپلیکیشن اندرویدی خود آماده کرده. این آپدیت شامل تغییراتی در طراحی و اضافه شدن سبک طراحی متریال به آن است.

همانطور که در تصویر می توانید ببینید دکمه آبی بزرگ و شناور اکنون ارائه شده. هنگامی که آن را تپ کنید می توانید به یکسری تنظیمات را ببینید که این تنظیمات قبلا از طریق نوار آبی شناور در پایین صفحه در دسترس بودند. بخش هایی آپلود تصویر، ارسال چند آیتم با هم، مکان یابی، و جاهایی که شما آنها را چک کرده اید و نیز بخش وضعیت اکنون با همان قسمت نوشتن پست جدید جایگزین شده و در آنجا در دسترس اند.

درباره صفحه نمایش هم می توانیم بگوییم اکنون با نسخه ۲۸ اپلیکیشن مواجه هستیم. اکنون اگر هنوز بروسرسانی را انجام نداده اید شما احتمالا باید نسخه ۲۷ را نصب داشته باشید. در کنار تغییرات رابط کاربری فیسبوک بهینه سازی ها دیگری را هم در این نسخه اعمال کرده که برخی از آنها می توانند سرعت کار را افزایش دهند. اکنون اگر شما هم از کاربران اندرویدی این شبکه اجتماعی هستید شانس بیشتری دارید تا ظاهر بروز شده با زبان طراحی متریال را ببینید. در هر صورت می توان گفت این بروزرسانی برای هماهمگی بیشتر اپلیکیشن مورد بحث با اندروید ۵ و ساختار آن و ساختار سایر برنامه هایی است که با این زبان طراحی یکپارچه شده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *