فعال یا غیرفعال سازی ورود به Facebook App از طریق تصویر پروفایل

فعال یا غیرفعال سازی ورود به Facebook App از طریق تصویر پروفایل
  • 1395/8/15
  • زهرا معبودی
  • 0

آخرین باری که به حساب کاربری فیسبوک خود وارد شدید کِی بود؟ این شبکه‌ی اجتماعی آنچنان با دنیای روزمره‌ی ما آمیخه شده که ما بر حسب عادت حساب کاربری‌مان را در کامپیوترهای مورد اعتماد رها می‌کنیم. فیسبوک برای آن دسته از افرادی که تنبل هستند و نمی‌خواهند هر بار وارد اکانت خود شوند گزینه‌های زیادی فراهم کرده است.

غیرفعال کردن ورود به فیس بوک با عکس پروفایل

اپلیکیشن موبایل این سرویس از قابلیتی استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا فقط با لمس تصویر پروفایل خود وارد حساب کاربری‌تان شوید. این قابلیت برای زمانی طراحی شده که از حساب کاربری خود خارج شده یا اپلیکیشن را حذف کرده‌اید، و حالا باید دوباره وارد شوید. این ویژگی به طور خودکار فعال نیست و شما به صورت دستی باید با اعطای دسترسی‌های لازم آن را فعال کنید. اگر هم آن را فعال کردید و بعداً منصرف شدید، غیرفعال کردن آن خیلی راحت است. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا روش انجام این کار را به شما بگوییم.

فیسبوک قابلیتی دارد که در صورت خروج از حساب کاربری یا حذف اپلیکیشن بتوانید با انتخاب تصویر پروفایل وارد اکانت خود شوید. هنگامی که با صفحه‌ی ورود مواجه شدید، فعال کردن این ویژگی به شما پیشنهاد می‌شود.

غیرفعال کردن ورود به فیس بوک با عکس پروفایل

غیرفعال کردن ورود به فیس بوک با عکس پروفایل

اگر خواستید آن را غیرفعال کنید، فیسبوک را از طریق دسکتاپ خود باز نمایید. بر روی فلش کشویی موجود در سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید. در صفحه‌ی تنظیمات وارد بخش Privacy شوید.

به پایین صفحه بروید تا گزینه‌ی Profile Picture Login را ببینید. آن را باز کرده و با انتخاب دستگاه موردنظر خود این امکان را در آن دستگاه غیرفعال کنید. اگر از این قابلیت در چندین دستگاه استفاده کرده باشید، مجبورید آن‌ها را تک به تک پاک نمایید.

غیرفعال کردن ورود به فیس بوک با عکس پروفایل

وارد شدن از طریق قابلیت Profile Picture Login خیلی سریع‌تر از حالت معمولی است. اگر دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه برگردانده‌اید یا همه چیز پاک شده، بهتر است این دستگاه را از حساب کاربری فیسبوک‌تان هم حذف کنید. این قابلیت کاربرد امنیتی چندانی ندارد. اگر آن را فعال کرده باشید، پس از خروج، برای وارد شدن دوباره فقط به یک لمس نیاز خواهید داشت. اگر هم به دنبال ویژگی امن‌تری هستید شاید بهتر باشد از امکان ورود با رمز چهار رقمی استفاده کنید.

حالا که این مطلب را تا اینجا خواندید ضمن تشکر از شما دوست داریم بدانیم که نظرتان در مورد این قابلیت چیست؟ آیا تا پیش از اینکه این خبر را از گویا آی تی بخوانید چیزی در مورد این قابلیت تقریبا کاربردی می دانستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب روی فیس بوک به کاربرانش در مورد این ویژگی اطلاع رسانی کنید.

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *