ورزش‌نگار ؛ حرفای مظلومی/ پیشنهاد جدید اسپانسر استقلال و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ حرفای مظلومی/ پیشنهاد جدید اسپانسر استقلال و بیشتر
  • 1393/11/29
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

حساس ترین بازی هفته،جدال تیم های اصفهان و گرگان

basketbal - 1

هنگام برگزاری هفته ی دوم لیگ جهانی بسکتبال، پمینای اصفهان میهمان شهرداری گرگان خواهدشد. قرار است پنج شنبه ۳۰ بهمن، هفته ی دوم لیگ حرفه ای بسکتبال در شهرهای تهران، ماهشهر، آبادان وگرگان برگزارشود. هفت الماس قزوین هنگامی میهمان مهرام تهران می شود که مدتی در استراحت به سر می برد. برای خواندن مطلب کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

مظلومی: داوری ها به استقلال ضرر زدند/ بازی نفت لذت بخش بود

۵۴۴۸۷۹_Hddzau4t

پرویز مظلومی سرمربی اسبق تیم استقلال تهران این تیم را یکی از قهرمانان لیگ برتر می داند و معتقد است فصل جاری داوری ها به استقلال ضرر رساندند. ایشان طی مصاحبه ای با مهر نخست تبریکی به تیم نفت بابت پیروزی در مصاف الجیش قطر گفته است و بیان کرد: مدتی بود که چنین بازی لذت بخشی را مشاهده نکردم. آنها عملکرد خوبی داشتند و این موضوع ثابت می کند برای باتجربه بودن نیازی به سن بالا نیست. برای خواندن مطلب کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

موفقیت بزرگ زنان تکواندوکار ایرانی

۱۵۹۶۲۸۵

دررقابت های بین المللی تکواندو، زنان تکواندوکار ایرانی موفق شدند مدال طلا را از آن خود کنند و عنوان قهرمانی بین المللی جام فجر را به خود اختصاص دهند. با حضور ۱۰ کشور خارجی ،دوره ی هشتم رقابت های بین المللی جام فجر در خانه ی تکواندو برگزار شد که مسئولان مسابقه، دو دسته رده بندی رنگ مدال و ملیت در نظرگرفتند، به صورتی که ایران توانست در بخش ملیت با ۴۸ امتیاز و چهار مدال طلا بر روی سکوی قهرمانی بایستد. برای خواندن مطلب کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

پیشنهاد جدید اسپانسر استقلال

Esteghlal-havadar

ه نقل از باشگاه استقلال، هیئت مدیره این باشگاه در صورتجلسه ای در خصوص پیشنهاد جدید شرکت صنایع نوین ایران به عنوان اسپانسر این باشگاه، این پیشنهاد را مورد بررسی جهت ادامه همکاری یا فسخ قرارداد مورد بررسی قرار می دهند.

مرحله نهایی لیگ برتر ووشو فردا برگزار می شود

۲۳۵۴۵_orig

فردا مسابقات لیگ برتر ووشو هشتمین دوره خود را سپری خواهد کرد. این مسابقات شامل ۹ تیم در دو گروه بوده که فردا پنجشنبه مرحله نهایی اش برپا و به اتمام می رسد. در گروه اول تیم های شهرداری بندرعباس،تاکسیرانی آمل، دانشگاه آزاد، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه) و رنگ فیروزه شیراز به رقابت پرداختند و دو تیم شهرداری بندرعباس و دانشگاه آزاد موفق شدند تا به نیمه نهایی راه یابند. در گروه دوم تیم های پاس قوامین ناجا،پارس جنوبی،هیات آذربایجان شرقی و سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان با یکدیگر رقابت کردند اما در نهایت پاس قوامین ناجا و پارس جنوبی به مرحله نیمه نهایی توانستند صعود کنند.

در این لحظه با پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم. مانند همیشه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش را نیز در زیر مشاهده و در صورت نمایل به آنها مراجعه کنید.

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *