دوربین مانیتورینگ Nubo از پاناسونیک معرفی شد

دوربین مانیتورینگ Nubo از پاناسونیک معرفی شد
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 امروز پاناسونیک از دوربین جدید خود با نام Nubo رونمایی کرد که از شبکه های ۴G هم پشتیبانی می کند. ایده این دوربین بسیار ساده است و به افراد اجازه می دهد تا از طریق شبکه های وای فای به آن متصل شوند و به مانیتورینگ بپردازند. با قابلیت اتصال این دوربین به شبکه های پرسرعت ۴G می توان آن را از راه دور و از طریق اینترنت هم کنترل کرد. این دستگاه نیازی به استفاده از یک تلفن هوشمند ندارد و بر خلاف بسیاری از کچت های مشابه، برای استفاده از آن نیازی به دستگاه دیگیری ندارید. دوربین مورد بحث برای استفاده های داخلی و بیرونی مناسب است.

Panasonic Nubo با سنسور خود می تواند به راحتی به شبکه های بی سیم وای فای متصل شود. بعلاوه امکان تشخصی افراد در این دوربین وجود دارد و می توان تعیین کرد در صورت مشاهده یک انسان، آزیر خطر آن به صدا درآید. از دو راه کاربران قادر خواهند بود تا به دوربین مورد بحث متصل شوند.

افرادی که اقدام به خرید Nubo نمایند، به همراه این دوربین، یک پلن استفاده از داده موبایل مدت دار هم به آنها تعلق می گیرد. همچنین باتری خارجی جانبی نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. موارد اضافه ای که می توانید به صورت جداگانه برای این دوربین خریداری کنید، شامل اپلیکیشن موبایل آن برای کنترل و تنظیم هشدار ها است. فضای ذخیره سازی ابری امن نیز برای نگه داری داده های ضبط شده توسط Nubo از طریق اپلیکیشن موبایلی در دسترس خواهد بود.

در بخش ارتباطات و شبکه، دوربین اشاره شده، می تواند از سریعترین نسل کنونی شبکه های داده همراه پشتیبانی نماید. Vodafone اولین اپراتوری است که با پاناسونیک همکاری کرده تا به مشتریان آن ۴G را رد اروپا ارائه دهد.

این محصول هنوز تعیین قیمت نشده ولی از ماه آینده امکان پیش خرید آن در امریکا فراهم خواهد شد. عرضه دستگاه یاد شده از سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *