شروع فروش رایانه All-in-One سامسونگ با صفحه نمایش خمیده

شروع فروش رایانه All-in-One سامسونگ با صفحه نمایش خمیده
  • 1393/12/18
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

سامسونگ در نمایشگاه CES 2015 از یک رایانه all-in-one رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش خمیده بود. این کمپانی اخیراً علاقمندی خود را در استفاده از این تکنولوژی در تلفن ها و ساعت های هوشمند و تلویزیون های بزرگ UHD نشان داده بود، پس چرا از آن در رایانه های AiO استفاده نکند؟ اگر مشتاق به داشتن چنین دستگاهی هستید حالا می توانید آن را سفارش دهید چون سامسونگ فروش آن را آغاز کرده است.

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارند رایانه شخصیشان را باز کنند و هر چندوقت یک بار قطعات آن را ارتقاء دهند پس این دستگاه های AiO مناسب شما نیستند. بعضی افراد به این دلیل از این سیستم ها استقبال می کنند که همه قطعاتشان در یک بسته بندی جمع شده اند و یک بخش دست و پا گیر مجزا برای هر قطعه داخلی وجود ندارد. تنها مشکل رایانه های all-in-one آن است که باز کردن و ارتقای آنها کار ساده ای نیست.

با توجه به همه این حرف ها، Samsung ATIV One 7 Curved AiO دستگاهی همه فن حریف و مخصوص بازی کردن طراحی نشده است. این رایانه دارای پردازنده Core i5 به همراه ۸GB حافظه رم، ۱TB هارد و سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ است.

اما بارز ترین ویژگی رایانه جدید سامسونگ، نمایشگر ۲۷ اینچی خمیده آن با کیفیت ۱۰۸۰p با انحنای ۴۰۰۰R است که زاویه دیدی برابر با ۱۷۸ درجه در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این سیستم دارای بلندگوهای ۱۰ واتی Dolby Surrond می باشد.

فروش Samsung ATIV One 7 با قیمت ۱۲۹۹ دلار از همین حالا آغاز شده است.

[منبع: UberGizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *