هشدار موسسه گارتنر نسبت به تشدید حملات سایبری

هشدار موسسه گارتنر نسبت به تشدید حملات سایبری
  • 1393/12/24
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، در نهاد ها و سازمان های بزرگی مانند بانک ها، سازمان های اطلاعاتی و امنیتی _ دفاعی، حملات سایبری شدیدتر شده است و این افزایش می تواند تهدید امنیتی علیه بیشتر کشور ها باشد، به هر حال سازمان های مختلف برای حفظ داده های خود باید به برنامه ی مشخصی فکر کنند و موسسه گارتنر نسبت به تشدید حملات به سازمان های بزرگ گفت: باید این سازمان راهکار هایی برای امنیت داده های خود در نظر بگیرد.

این موسسه در مورد ارائه ی راهکار های مناسب و برتر امنیتی هشدار داد و افزود: با افزایش حملات سایبری سازمان های مختلف در نظر دارند برای حفظ داده ها و اطلاعات خود از برنامه های گسترده تری استفاده کنند، اکنون سهم شرکت ها برای مقابله با حملات سایبری بسیار کم است. طبق گفته ی گارتنر این سهم تا سال ۲۰۱۸ تا ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت به دلیل اینکه حملات سایبری تا حدی پیش می رود که تمرکز بیشتر سازمان ها و نهادهای بزرگ به این حملات جلب می شود تا راهی برای مقابله با آن بیابند.

گارتنر افزود: اگر نهاد ها و سازمان ها برای رو به رو شدن باحملات سایبری خود را مجهز و آماده نکنند، امسال و سال آینده می بینم که سیستم داخلی شرکت ها هک شده و یا لو رفته است، پس باید برای مقابله با حملات سایبری تلاش گسترده ای داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *