تسلا قول داد نگرانی دارندگان خودرو الکتریکی سری S را در روز ۱۹ مارچ رفع کند

تسلا قول داد نگرانی دارندگان خودرو الکتریکی سری S را در روز ۱۹ مارچ رفع کند
  • 1393/12/25
  • مجتبی
  • 0

بسیاری از افرادی که از خودروهای الکتریکی استفاده می نمایید با ترس و اضظرابی خاص مواجه هستند و با این حالت آشنایی کامل دارند! ترس از اینکه در حال رانندگی در یک جاده دور افتاده و دور از دسترس سایرین باشید و ناگهان خودرو الکتریکی آنها با مشکلی مواجه شده و نتواند ادامه مسیر را طی کند. ایلان ماسک، موسس شرکت تسلا، که اولین خودروهای الکتریکی کاربردی را می سازد در توییتر خود اعلام نمود که در طی رویداد ۱۹ مارچ به نگرانی دارندگان سری S خودروهای الکتریکی این شرکت پایان خواهد داد. ویی قول یک بروزرسانی نرم افزاری را به صورت راه دور داده است.

این یک اقدام جسورانه از سوی تسلا است و البته از ایلان ماسک با شخصیتی که دارد چیزی غیر از این هم انتظار نمی رود. این شرکت قصدش این است تا خودروهای الکتریکی را به جایی برساند تا بتوان با آنها مسافت های زیادی را پیمود ولی مشخص نیز که قرار است از چه ترفند نرم افزاری ‌ای برای این منظور بهره گیرد.

با بروزرسانی رسمی این شرکت که به خواب گشتاور مشهور است، مدل های دو موتوره ۸۵D و P85D قادر خواهند بود تا جدی زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. همچنین ناوبری و نقشه خوانی در این خودروها هوشمندانه تر عمل خواهد کرد. اما برای پی بردن به اینکه بروزرسانی یاد شده چه موارد دیگری را برای خودروهای سری S تسلا دارد باید تا رویداد ۱۹ مارچ صبر کنیم.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *