توسعه Blackberry Leap توسط FCC متوقف شده است

توسعه Blackberry Leap توسط FCC متوقف شده است
  • 1394/1/3
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

آیا شما هم به این فکر می کنید که بلک بری در سال آینده چه دستگاهی عرضه خواهد کرد؟ شاید به یاد بیاورید که در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، این کمپانی به صورت رسمی Blackberry Leap را معرفی کرد که تلفن هوشمند بعدی این شرکت کانادایی بود. در آن زمان گفته شد که عرضه این دستگاه در آپریل (فروردین) در اروپا آغاز خواهد شد، اما خبری از زمان عرضه آن در آمریکا و سایر مناطق جهان نبود.

blackberry-leap-11

متاسفانه هنوز زمان عرضه Blackberry Leap در ایالات متحده مشخص نشده است، اما با توجه به اظهارات FCC مشخص شده است که این تلفن هوشمند همچنان به دنبال کسب تائیدیه می باشد و همچنان مشخص نیست که آیا بلک بری به دنبال عرضه این دستگاه در آمریکا است یا خیر. با این حال، توافق نامه رسمی در ۴ می (۱۴ اردیبهشت) منقضی می شود و ممکن است در این زمان از تصمیم نهایی کمپانی درباره Leap با خبر شویم.

Leap دارای نمایشگر ۵ اینچی HD و باتری ۲۸۰۰mAh است که به گفته بلک بری ۲۵ ساعت کارکرد را تضمین می کند (البته مشخص نیست این زمان به صورت استندبای در نظر گرفته شده و یا کارکرد متوسط). همچنین این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی می باشد. چنین مشخصاتی خبر از یک دستگاه قدرتمند نمی دهند، اما اگر به علاقه دارید یک گوشی تمام تاچ از بلک بری داشته باشید، Leap گزینه مورد نظر شما خواهد بود.

[منبع: UberGizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *