Call Of Duty Black Ops 3 Deluxe و برآورد قیمت صد دلاری

Call Of Duty Black Ops 3 Deluxe و برآورد قیمت صد دلاری
  • 1394/2/8
  • علی رضاپور
  • 0

آیا به دنبال آخرین بازی کمپانی بازی سازی Treyarch یا به عبارتی دیگر Call Of Duty Black Ops 3 هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است پس باید بدانید که تاریخ انتشار این بازی ویدئویی به طور قطعی در ۶ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی یا به عبارتی دیگر ۱۵ آبان سال ۱۳۹۴ تعیین شد. البته اگر مایل به بازی کردن نسخه ی بتای آن باشید. در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

شما می توانید در این بازی قابلیت به صورت مولتی پلیر (چند بازیکنه) بازی کنید. اگر فقط یک طرفدار بازی های Call Of Duty هستید یک نسخه ی عادی و استاندارد برایتان کافی است که با قیمت ۶۰ دلار به فروش می رسد اما اگر یک گیمر حرفه ای در سطح قهرمانی باشید، این نسخه جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. به همین دلیل کمپانی توسعه دهنده ی Call Of Duty Black Ops 3 به فکر چاره ی دیگری افتاده است؛ یعنی ایجاد نسخه ی Deluxe که قیمتی برابر با ۱۰۰ دلار آمریکا دارد.

شاید پیش خود فکر کنید که ۱۰۰ دلار برای یک بازی ویدئویی بسیار گران است اما این طور نیست. ویژگی ها و دسترسی هایی که Black Ops 3 نسخه ی Deluxe به کاربران می دهد ارزشش را دارد. در نسخه ی Deluxe دسترسی به شبکه های ارتباطی و بازی دسته جمعی شبکه ای بسیار گسترده تر خواهد بود.

black-ops-31-640x360

در ضمن یکی از مهم ترین اخباری که می توان در این متن به شما عزیزان داد این است که توسعه دهندگان بازی یاد شده بعضی از ویژگی های لو رفته شده و موجود در فضای مجازی را تایید کرده اند. از جمله مهم ترین آن ها می توان به رزولوشن (وضوح) ۱۰۸۰ پیکسل و کیفیت Full HD و همچنین ۶۰ فریم در ثاینه اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که Call Of Duty Black Ops 3 فعلاً فقط برای Play Station 4 یا به اختصار PS 4 موجود می باشد. در حال حاضر اخبار موثقی درباره ی نسخه ی X BOX One آن در فضای مجازی منتشر نشده است.

[منبع: Uber Gizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *