Honor 6 plus در انگلستان با قیمت ۳۰۰ یورو به فروش می رسد

Honor 6 plus در انگلستان با قیمت ۳۰۰ یورو به فروش می رسد
  • 1394/2/12
  • علی رضاپور
  • 0

اسمارت فون Honor 6 plus ماه پیش به طور کاملاً رسمی رونمایی شد و امروز این اسمارت فون در انگلستان قابل خرید بوده است. امروز انگلستانی ها Honor 6 plus را با قیمت ۲۹۹٫۹۹ یورو به همراه یک سیم کارت رایگان خریدند. در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

این محصول هم اکنون در وب سایت Amazon قابل سفارش می باشد. Frank Yao ، موسس و رئیس این کمپانی در غرب اروپا ، در این باره می گوید:

ما این اسمارت فون را مخصوص بومی ها طراحی کردیم. کمپانی ما آماده است که Honor 6 plus را در سر تا سر بریتانیا (انگلستان، اسکاتلند و ویلز) منتشر کند. طبق آمار ها امروزه اغلب شهروندان بریتانیا یک سوم در آمد خود را صرف لوازم دیجیتال و خدمات اینترنتی می کنند که رقم کمی نیست. پس هیچ نوع نگرانی درباره ی عدم استقبال مردم از محصول ما را نداریم. به این خاطر که Honor 6 plus مخصوص بریتانیا ساخته شده است، کاربرد بیش تری نسبت به سایر نمونه های خارجی برای مردم بریتانیا دارد.

huaweihonor6plus05

اسمارت فون Honor 6 plus دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD می باشد که رزولوشن (وضوح) آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. از جمله مهم ترین ویژگی های آن می توان به پردازنده ی هشت هسته ای ( Kirin 925 ( ۸+۱ core اشاره کرد. RAM سه گیگابایتی این اسمارت فون نیز قابل رقابت با سایر پرچم داران مطرح دنیا از قبیل HTC One M9 یا Galaxy S6 می باشد. یکی از محدودیت های آن حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است که کمپانی سازنده برای آن هم چاره ای اندیشیده است؛ این اسمارت فون می تواند از کارت حافظه ی micro SD تا بیش از ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی کند.

جالب است بدانید که با داشتن Honor 6 plus قادر خواهید بود سلفی هایتان را با دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بگیرید. دوربین عقب اسمارت فون یاد شده نیز ۱۳ مگاپیکسل است که نسبت به سایر پرچم داران، خوب است. از جمله ویژگی های نرم افزاری آن می توان به اندروید ۴٫۴٫۴ KitKat اشاره کرد. یکی دیگر از نقاط قوت ۶ plus باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر در ساعتی آن می باشد که از HTC One M9 بسیار بیش تر است.

در کل Honor 6 plus اسمارت فون خوبی است اما فقط در بریتانیا موجود است. منتظر اخبار بعدی باشید.

[منبع: Geeky – Gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *