شرکت چینی OPPO اسپانسر جدید بارسلونا

شرکت چینی OPPO اسپانسر جدید بارسلونا
  • 1394/3/11
  • راضیه نائین
  • 0

شرکت چینی و تازه کار تولید تلفن های هوشمند OPPO  که پیش از این مطالب زیادی در رابطه با آن در گویا آی تی خوانده اید در جهت تبلیغات و  ورود به بازارهای جهانی حامی مالی باشگاه فوتبال بارسلونا شد .

شرکت OPPO در قردادی که با باشگاه بارسلونا امضا کرده است حق تبلیغات دور زمین در ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی نییوکمپ و پخش تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون بارسلونا را از آن خود کرده است .

FC-Barcelona-and-Oppo-partnership_2

کمپانی OPPO  تلفن های هوشمند خود را  ذر بازار بیش از ۲۰ کشور دنیا مانند : چین،استرالیا،مکزیک،آفریقای جنوبی ،جنوب شرق آسیا ، خاورمیانه و… عرضه می کند و در حال برنامه ریزی برای تصاحب بازارهای اروپا و آمریکاست . ونی چن، مدیرعامل OPPO ورود به عرصه ی تبلیغات ورزشی و حمایت مالی از بارسلونا را یکی از مهم ترین گام های تبلیغاتی این شرکت می داند .       هم چنین مدیرعامل باشگاه بارسلونا  در بیانیه ای اظهار کرده است : OPPO شرکتی جهانی است که با تولید گوشی های هوشمند مرغوب شناخته شده است و ما از پیوستن این شرکت به خانواده ی بارسلونا بسیار خرسندیم .

جالب است بدانید که پیش از این کمپانی های دیگر چینی همچون هوآوی و لنوو نیز برای معرفی بیشتر خود به بازارهای جهانی از تبلیغاتی ورزشی کمک گرفته اند .

به نظر می رسد OPPO روی محبوبیت بارسلونا در سراسر دنیا حساب ویژه ای باز کرده است .

شما چه نظری دارید، آیا تبلیغات ورزشی و به خصوص فوتبال اثربخش ترین نوع تبلیغ است و می تواند در موفقیت شرکت های تازه کاری همچون OPPO موثر باشد ؟

منبع : [fcbarcelona]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *