معرفی ۲ گوشی جدید توسط کمپانی اوپو با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل

معرفی ۲ گوشی جدید توسط کمپانی اوپو با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • 1395/7/29
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی اوپو امروز از دو اسمارت فون جدید خود تحت عنوان R9s و R9s Plus رونمایی نمود. اسمارت فون هایی که به نظر می رسد قرار است در رده بهترین گوشی های سلفی قرار گیرند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری را از اسمارت فون های این کمپانی در اختیارتان قرار دهیم.

کمپانی اوپو که یک کمپانی چینی در زمینه تولید اسمارت فون است، پیش از این یک گوشی هوشمند موفق با نام R9 را روانه بازار نموده است. این کمپانی به امروز دو عضو جدید از محصولات این خانواده را معرفی نموده است. محصولاتی که بی شک مانند R9 از بهترین محصولات این کمپانی خواهند بود. مهمترین و اصلی ترین ویژگی این دو گوشی بهره مندی از دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت و جلوی دستگاه است.

اسمارت فون آر ۹ اس به یک نمایشگر ۳٫۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی به همراه پردازنده‌ ی اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز شده است در حالی که برادر بزرگترش آر ۹ اس پلاس از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۳ بهره می‌برد.

پیش از این نیز در سری  F1s کمپانی اوپوشاهد تمرکز بیش از حد این کمپانی به ویژگی های ممتاز عکاسی بوده ایم و به نظر می رسد در این سری نیز اوپو قصد دارد همین رویه را پیش گیرد.

oppo-r9s-annpunced2

کمپانی  چینی اوپو در  آر ۹ اس و آر ۹ اس پلاس از یک سنسور IMX398 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.7 در پشت دستگاه  و از یک نمونه ‌ی ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 در جلوی گوشی بهره گرفته است. البته در نسخه‌ ی کوچکتر از لرزش ‌گیر اپیتکال و فلاش دوگانه خبری نیست اما درست مانند آیفون های اپل نسخه پلاس این اسمارت فون نیز به هر دو این قابلیت ها تجهیز شده است.

هر دو اسمارت فون جدید کمپانی اوپو به یک اسکنر اثر انگشت در محل کلید هوم خود مجهز شده اند. همچنین هردوی آنها از سیستم شارژ سریع اختصاصی این کمپانی موسوم به VOOC بهره مند هستند که تا ۷۵ درصد ظرفیت باتری در ۳۰ دقیقه شارژ می ‌شود. گوشی آر ۹ اس از یک باتری ۳۰۱۰ میلی ‌آمپر ساعتی  و آر ۹ اس پلاس از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می ‌برد.

از دیگر ویژگی های این دو اسمارت فون می توان به وجود ۴ گیگابایت رم در آر ۹ اس و ۶ گیگابایت در  آر ۹ اس پلاس همچنین بهره مندی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و امکان ساپورت کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را دارا هستند.

سیستم عامل هر دو گوشی به صورت پیش ‌فرض اندروید ۶ مارشمالو است که رابط کاربری Color OS 3.0 اوپو روی آن کشیده شده است. OPPO R9s از روز ۲۸ اکتبر (۷ آبان) و R9s Plus از ماه دسامبر در چین عرضه می ‌شوند. هنوز  زمان عرضه  و قیمت این دو گوشی در بازار آمریکا مشخص نشده است.

به نظر شما این اسمارت فون می تواند با امکانات جذاب خود کاربران را برای خرید مجاب نماید؟ نظرات و دیدگاه های خود را درباره این محصول کمپانی اوپو با دیگر کاربران مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *