Oppo از فناوری شارژ سریع خود رونمایی می کند

Oppo از فناوری شارژ سریع خود رونمایی می کند
  • 1394/12/1
  • مجید جعفری
  • 0

Oppo-might-show-off-fast-VOOC-wireless-charging-tech-at-MWCدو سه روز بیشتر تا بازگشایی نمایشگاه MWC 2016 باقی نمانده و خبرهای بیشتری در مورد رویدادهای این نمایشگاه منتشر می شود. این بار نیز نوبت به کمپانی چینی Oppo رسیده تا خودی نشان دهد. بر اساس گفته ها این شرکت قصد دارد تا از جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع خود رونمایی کند. این شرکت که به تولید تلفن هایی با فناوری های بروز معروف است مدتی است فعالیت خود را بر روی ساخت تلفن ها و باتری هایی با قابلیت شارژ سریع متمرکز کرده است.

تکنولوژی که Oppo بر روی آن کار کرده VOOC نام دارد و بر اساس آن چه در تیزر تبلیغاتی این شرکت دیده می شود، “دنیا را متحیر خواهد ساخت”. ۲۳ فوریه تاریخی است که برای رونمایی از این تکنولوژی اعلام شده است. البته هنوز مشخص نیست فناوری جدید Oppo برای شارژ بیسیم طراحی شده و یا شارژ USB اما از آن جایی که شارژ بی سیم همچنان دارای نواقص بسیاری مانند انتقال برق ما بین اجسام فلزی و … هست احتمال می رود VOOC مربوط به شارژ بی سیم باشد.

oppovooc

در حال حاضر شارژ بی سیم بسیار ضعیف است و جای زیادی برای کار دارد. برای مثال شارژ کابل Galaxy S6 باتری این گوشی را در یک ساعت و ۴۸ دقیقه پر می کند و این در حالی است که شارژ این باتری به صورت بی سیم حدود ۳ ساعت طول می کشد. حتی برای شارژ تلفن خود باید آن را در یک نقطه ثابت نگه دارید. امیدواریم فناوری ای که Oppo قرار است در چند روز آینده معرفی کند بسیاری از این نواقص را بر طرف کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *