Oppo R5s به عنوان یک نسخه باریک تر از Oppo R5 پرده برداری شد

Oppo R5s به عنوان یک نسخه باریک تر از Oppo R5 پرده برداری شد
  • 1394/5/31
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید حدود ۱۰ ماه پیش بود که گوشی هوشمند Oppo R5 با ضخامت ۴٫۸۵mm معرفی شد. اکنون شرکت Oppo گوشی هوشمند پرچم دار خود را به یک مدل جدیدتر با نام Oppo R5s تقویت کرده است. لازم به ذکر است که مدل جدید در ضخامت تفاوتی با مدل قبلی ندارد و با ضخامت ۴٫۸۵mm هنوز هم باریک ترین گوشی هوشمند جهان شناخته می شود.

گوشی هوشمند Oppo R5s اندازه صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را نگه داشته است که هردوی آن ها دارای تراکم پیکسل ۴۲۴ppi نیز می باشند. قدرت دستگاه هنوز هم توسط پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ هشت هسته ای ۱٫۵GHz تامین می شود و رم دستگاه از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت ارتفا یافته است. حافظه داتخلی دستگاه دو برابر شده یعنی به ۳۲ گیگابایت رسیده است و متاسفانه اسلات کارت میکرو اس دی در دسترس نیست.

sjcdsjf

 

دوربین پشتی یا اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل است و دارای سنسور سنسور سونی IMX214 سونی می باشد و همچنین دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل با دیافراگم  f/2.0 نیز می باشد. در کنار همه این ها یک باتری ۲۰۰۰mAh وجود دارد که امکان شارژ سریع را به همراه آورده است و همچنین نسخه اندروید دستگاه ۴٫۴٫۴ با رابط کاربری ColorOS 2.0 است و علاوه بر یان دستگاه از ۴G LTE به خوبی پشتیبانی می کند.

Oppo R5s بر روی وب سایت تولید کننده اروپایی با قیمت ۲۲۶ دلار قرار داده شده است که در آن علام شده به زودی برای خرید در دسترس قرار می گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *