Meizu MX5 مجوز عرضه در کشور چین را دریافت کرد

Meizu MX5 مجوز عرضه در کشور چین را دریافت کرد
  • 1394/3/14
  • حسین محمودزاده
  • 0

شرکت چینی Meizu سال قبل چندین گوشی هوشمند قدرتمند به بازار عرضه کرد. گوشی های پرچمدار MX4 و MX4 Pro از بدنه ای تمام فلزی ساخته شده بودند و بیش از انتظار ظاهر شدند. همچنین تلفن های هوشمند M1 Note و M1 که جزو گوشی های رده میانی به حساب می آیند توانستند سخت افزاری قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهند. این شرکت دو روز قبل نسخه بعدی M1 Note یعنی M2 Note را نیز معرفی کرده است. این گوشی شباهت های زیادی به نسخه پیشین خود دارد اما این بار یک دکمه فیزیکی نیز بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. سخت افزار این گوشی نیز بهبودهایی را داشته اما در مورد قیمت این محصول هنوز چیزی مشخص نشده است.

Meizu-MX5-Rumors-5-5-Inch-2K-Display-MediaTek-CPU-and-Crazy-Nokia-Made-41MP-Camera-473979-2حال انتظار می رود این شرکت چینی، پرچمدار جدید خود به نام MX5 را نیز طی هفته ای آتی معرفی نماید. تا کنون شایعاتی نیز در خصوص این پرچمدار جدید شکل گرفته و این طور که پیداست این گوشی هوشمند مجوز های لازم برای عرضه در کشور چین را دریافت کرده است. زیرا اخیرا دو مدل از گوشی های Meizu به شماره های M575M و M575U توانسته اند مجوز های لازم را از TENAA دریافت کنند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، تلفن هوشمند MX5 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویری ۱۰۸۰p و از نوع AMOLED به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. شایع شده که قلب تپنده این تلفن هوشمند پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی Helio X10 SoC خواهد بود اما احتمال استفاده از Exynos SoC نیز وجود دارد. با توجه به سرمایه گذاری های اخیر MediaTek در شرکت Meizu و این که بیشتر گوشی های هوشمند Meizu از پردازنده های SoCs ساخت MediaTek استفاده می کنند، به نظر می رسد پردازنده Exynos گزینه محتمل تری برای استفاده در MX5 باشد.

Meizu-MX5-Proهمچنین بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن استفده خواهد نمود. ابعاد این گوشی نیز ۱۶۴ در ۷۶٫۴ در ۷٫۹ میلی متر بوده و وزن آن برابر ۱۴۷ گرم می باشد. باطری MX5 از ظرفیتی ۳۱۵۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و سیستم عامل آن نیز اندروید ۵ آبنبات چوبی خواهد بود که البته از رابط کاربری اختصاصی Meizu یعنی Flyme UI بهره می برد. گوشی هوشمند Meizu MX5 از شبکه ۴G LTE پشتیبانی کرده و بنا به گفته ها از بدنه ای تمام فلزی ساخته خواهد شد. متاسفانه هنوز تصویری از این تلفن هوشمند منتشر نشده است و به محض منتشر شدن تصاویر و اطلاعات بیشتر می توانید آن ها را در گویا آی تی مشاهده کنید.

منبع: [androidheadlines]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *