بسته بندی فروش گلکسی نوت ۵ همراه با مشخصات تایید شده فاش شد

بسته بندی فروش گلکسی نوت ۵ همراه با مشخصات تایید شده فاش شد
  • 1394/5/19
  • مبين
  • 0

در حال حاضر اطلاعات بسیار ناچیزی از گلکسی نوت ۵ منتشر شده است اما امروز تصویری از بسته بندی این محصول در خرده فروشی ها فاش شده است اما مشخصات اصلی این دستگاه در هفته آینده در طی برگزاری رویداد سامسونگ به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

از تصویر منتشر شده بسته بندی گلکسی نوت ۵ پیدا است که مطعلق به تایلند است و شکل آن چیزی شبیه به گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نیز به نظر می رسد و حافظه داخلی دستگاه همانطور که مشخص شده است ۳۲ گیگابایت است.

galaxy-note-5-concept-004

 

با این حال همراه تصویر منتشر شده لیستی از مشصخات آن هم فاش شده است که شامل صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD ، پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی، رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده نوری است.

شارژر بی سیم هم برای گلکسی نوت ۵ به رسمیت شناخته شده است واستاندارد کامل را نیز دارد لازم به ذکر است که این ویژگی های شایعه شده بر روی جعبه دستگاه منتشر نشده است اما وجود قلم S Pen stylus نیز تایید شده است. علاوه بر این گفته شده که این دستگاه مجهز به آخرین نسخه از رابط کاربری TouchWiz سامسونگ نیز می باشد.

هیچ کدام از این مشخصات منتشر شده هنوز تایید نشده است اما تا هفته آینده همه چیز مشحص خواهد شد. سامسونگ در تاریخ ۱۳ آگوست رویدادی را در شهر نیویورک برگزار می کند و معرفی این دستگاه را پیش رو دارد. نظر شما درباره این خبر چیست ؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *