پیش فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس ممکن است در ۳۰ مرداد آغاز شود

پیش فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس ممکن است در ۳۰ مرداد آغاز شود
  • 1394/5/20
  • مبين
  • 0

آگهی فاش شده سامسونگ در وب سایت فرانسوی یک اشتباه بود که تاریخ آغاز پیش فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس را نشان می داد. این آگهی که به تازگی منتشر شده است خبر از پیش فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس را در تاریخ ۲۱ آگوست برابر با ۳۰ مرداد ماه نشان می داد که البته هنوز تایید نشده است.

این آگهی منشتر شده شامل تصویر گلکسی اس ۶ اج پلاس همراه با یک هدست حرفه ای و تاریخ آغاز پیش فروش بود که بلافاصله حذف شد و به مهم ترین جزئیات این آگهی می توان به تاریخ آن اشاره کرد.

Galaxy-S6-Edge-Preorders-Start-August-21st-Reveals-Leaked-Advert

 

این آگهی در وب سایت فرانسوی Galaxyclub.nl منتشر شده بود که اگر صحیح باشد  پیش فروش این دستگاه در ۲۱ آگوست تا ۴ سپتامبر نیز صورت خواهد گرفت.

بنا به شایعات منتشر شده گلکسی اس ۶ اج پلاس دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD و پردازنده Exynos 7420 نیز می باشد و همچنین ممکن است که این دستگاه مجهز به رم ۴ گیگابایتی باشد.

اگر چه چیزی به برگزاری رویداد سامسونگ برای معرفی این دستگاه نمانده است اما جزئیات بسیار ناچیزی از مشخصات آن فاش شده است. قرار بر این است که روز پنجشنبه ۱۳ آگوست برابر با ۲۲ مرداد ماه در طی یک رویداد این دستگاه به صورت رسمی معرفی شود. پایان این هفته از ناگفته ها باخبر می شویم پس با ما در روزهای آینده همراه باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *