V10: ادامه تراژدی تلفن های ناموفق LG

V10: ادامه تراژدی تلفن های ناموفق LG
  • 1394/8/3
  • مجید جعفری
  • 0

به نظر می رسد روزهای سختی در کره جنوبی برای شرکت LG در حال سپری شدن است چرا که فروش پرچمدار جدید این شرکت مطابق انتظار جلو نمی رود. بر اساس آمار فروش LG V10 در کره، احتمال می رود این مدل نیز مانند مدل های G Flex 2 و G4 سومین شکست بزرگ را به LG تحمیل کند.

بر اساس اطلاعاتی که موسسه تحقیقاتی مشاوره ای ATLAS منتشر کرده در بازه زمانی ۱۴ تا ۸ اکتبر، V10 پانزدهمین تلفن پر فروش در کره جنوبی به حساب می رود که به هیچ وجه برای شرکت بزرگ LG قابل قبول نیست. این در حالیست که زمان زیادی تا ورود V10 به بازارهای جهانی باقی نمانده و با چنین وضعی آینده خوبی برای LG و تلفن های هوشمندش پیش بینی نمی شود.

اما در سمت دیگر می توان گفت که سامسونگ بازار کره جنوبی را به چنگ خود در آورده است. Note 5 این شرکت توانست در اوایل فروش خود به جمع ۱۰ تلفن پر فروش بپیوندد. حتی Grand Max و A5 نیز توانستند آمار فروش بهتری را به ثبت برسانند.

کاملا مشخص است که مشکل LG چیزی فراتر از جو حاکم بر بازار یا نبود علاقه مند به خرید تلفن های LG است. بزرگترین مشکل LG در قیمت گذاری محصولات دیده می شود چرا که میزان سودآوری از فروش گجت های LG برای فروشندگان، آن طور که باید در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل فروشندگان بزرگ به سختی زیر بار فروش مدل های LG می روند. این دلیل، دلیل اصلی عدم موفقیت G4 و G Flex 2 نیز به حساب می رود.

منبع: GsmArena

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *