گوشی ال‌جی وی ۳۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد

 گوشی ال‌جی وی ۳۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد
  • 1395/11/30
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی در کنگره جهانی موبایل از گوشی‌هوشمند پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد و در همین حال، اطلاعات جدیدی از گوشی ال‌جی وی ۳۰ (گوشی پرچم‌دار ال‌جی در نیمه دوم سال ۲۰۱۷) منتشر شده است که بخشی از مشخصات‌فنی و قابلیت‌های احتمالی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات تازه فاش‌شده در یکی از شبکه‌های اجتماعی در چین، گوشی ال‌جی وی ۳۰ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. با این‌حال، گوشی ال‌جی جی ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام در دسترس قرار خواهد گرفت و با توجه به تخصیص‌یافتن بخش اول تولید تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام به گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، شرکت ال‌جی نمی‌تواند گوشی پرچم‌دار جدید خود را با این تراشه عرضه نماید.

به همین جهت، شرکت ال‌جی مجاب خواهد بود تا گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی ال‌جی جی ۶ را با تراشه قدیمی‌تر در صورت تمایل برای فروش بیشتر آن در ماه مارس و پیش از عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بازار، ارائه دهد. هم‌چنین، در صورتی‌که شرکت ال‌جی بخواهد تا گوشی ال‌جی جی ۶ به عنوان یک گوشی با مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به گوشی پرچم‎دار جدید سامسونگ به بازار عرضه شود، ناچار است تا این محصول را در ماه می یا ژوئن عرضه نماید.

با توجه به اینکه در شایعات گذشته به عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام اشاره شده است، انتظار داریم که ال‌جی وی ۳۰ با تراشه پرچم‌دار جدید کوالکام در دسترس قرار بگیرد. این موضوع باعث خواهد شد تا بسیاری از کاربران برای عرضه ال‌جی وی ۳۰ به عنوان گوشی قابل رقابت با گلکسی اس ۸ سامسونگ، منتظر بمانند و به همین جهت، جایگاه سری “جی” در میان محصولات شرکت سازنده از دست خواهد رفت.

ال‌جی وی ۳۰

گزارش تازه منتشر شده، هم‌چنین نشان می‌دهد که ال‌جی وی ۳۰ با تراشه بهبودیافته Quad-DAC در مقایسه با تراشه مورد استفاده در ال‌جی وی ۲۰ به بازار عرضه خواهد شد و هم‌چنین، انتظار داریم که این گوشی به دوربین دوگانه برای تصویربرداری اصلی و ثبت تصاویر سلفی مجهز باشد. در نهایت، با استناد با گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسل جدید گوشی‌های ال‌جی وی، انتظار داریم که ال‌جی وی ۳۰ بدون نمایشگر ثانویه عرضه شود.

ال‌جی وی ۲۰ به عنوان یک گوشی پرچم‌دار با نمایشگر ۵٫۷ اینچی Quad HD، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، شش گیگابایت حافظه رم و یک باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام عرضه شده بود و به همین جهت، ال‌وی جی ۳۰ با مشخصات سخت‌افزاری بهتری در مقایسه با این مدل در دسترس قرار می‌گیرد.

هرچند برای پیش‌بینی در رابطه با برخی از قابلیت‌های ال‌جی وی ۳۰ بسیار زود است، اما احتمال دارد که شرکت ال‌جی، وی ۳۰ را با حسگر تشخیص عنبیه چشم و صفحه‌نمایش ۴K عرضه نماید. البته در حال‌حاضر، بیشتر شایعات موجود در حد گمانه‌زنی است و توجه چندانی نباید به آن‌ها داشته باشید. شرکت ال‌جی در طی چند ماه آینده، تمامی توجه خود را بر روی گوشی پرچم‌دار جدیدش یعنی ال‌جی جی ۶ معطوف خواهد نمود و بعید است که توسعه گوشی پرچم‌دار نیمه دوم این سازنده یعنی ال‌جی وی ۳۰ آغاز شده باشد.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *