سپتامبر منتظر Xbox Play Anywhere باشید

سپتامبر منتظر Xbox Play Anywhere باشید
  • 1395/4/17
  • زهرا معبودی
  • 0

سیستم Xbox Play Anywhere ماه سپتامبر عرضه می شود

طبق  گزارش Polygon شما از ۱۳ سپتامبر شما می توانید در سراسر xbox  و ویندوز ۱۰ بازی  های منتخب را بازی کنید.

ماه قبل   مجری های مایکروسافت سن E3 را در دست گرفتند و Xbox Play Anywhere  را معرفی کردند.  بالاخره  شما می توانید برخی بازی های ایکس باکس را در PC تان بازی کنید. و با تشکر از گزارش جدیدی که از Polygon دریافت کردیم ما می دانیم که کی باید انتظار عرضه این سیستم گیمینگ بین پلتفرومی را داشته باشیم.

روز جمعه مایکروسافت به Polygon اعلام کرد که XPA در ۱۳ ام ماه سپتامبر یعنی چیزی کمی بیشتر از دو ماه دیگر عرضه می شود.

xbox-play-anywhere-100665901-large

بر طبق گزارش XPA نیازمند آپدیت سالیانه پیش رو برای ویندوز ۱۰ است (که قبلا با نام مستعار Redstone شناخته می شد) و همچنین به آپدیت نرم افزاری Xbox One که در همین تابستان قرار است عرضه شود نیاز خواهد داشت.

اکنون لیست بازی های پشتیبانی شده چندان بلند و بالا نیست ولی شامل عناوین مشهوری از جمله Gears of War 4 ، ReCore، Forza Horizon 3  و We Happy Few می شود.

داستان پشت داستان:  مایکروسافت هم اکنون هم قدم های بزرگی در متحد سازی پلتفورم های گیمینگ برداشته است. اپلیکیشن xbox one برای ویندوز ۱۰ نمونه خوبی برای این مسئله است. و از آن موقع تا کنون مایکروسافت بیشتر تلاش کرده تا این دو پلتفورم را بیشتر بهم نزدیک کند. به عنوان مثال، نسخه جدید Xbox One Experience که ماه نوامب گذشته عرضه شد دارای مشابهت هایی در خصوص رابط کاربری با اپلیکیشن Xbox برای ویندوز بود. XPA بزرگترین قدم در این خصوص را نشان می دهد و امیدواریم که آخرین قدم نخواهد بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *