خوشحالی مایکروسافت از رشد بازی Pokemon GO

خوشحالی مایکروسافت از رشد بازی Pokemon GO
  • 1395/4/28
  • زهرا معبودی
  • 0

مسئولان شرکت مایکروسافت که بعنوان غول نرم افزاری دنیا شناخته میشد و چند سالی است که به بازار سخت افزارها و گجتها وارد شده و هم اکنون یکی از مدعیان این عرصه تکنولوژی نیز هست، در روزهای اخیر ابرازامیدواری کردند که رشد چشمگیر بازی «پوکمون گو» به افزایش علاقه به هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت منجرشود.

۱۱۱۱۱۱

گفتنی است که این بازی میلیونها نفردرجهان راوادار کرده تا در دنیای واقعی به دنبال موجوداتی خیالی بگردند. Pokemon GO هم اکنون در چندین کشور دنیا عرضه شده است و پس از عرضه موجب اتفاقات عجیبی در مناطق مختلف شده است که یکی از جذاب ترین آنها حمله مردم امریکا به سنترال پارک نیویورک در روزهای اخیر بود.

خالی از لطف نیست که بدانید استقبال بسیار زیاد جهانی از این بازی موجب شد که رکورد سریع‌ترین آمار دانلود گوگل پلی به این بازی اختصاص یابد. این بازی موفق شد در مدتی کوتاه بیش از ۱۰ میلیون نصب از گوگل پلی و ۷/۵ میلیون نصب از اپ استور را از آن خود نماید و همین امر سبب شد تا شرکت پوکمون ارائه جهانی بازی را به تعویق بیندازد.

طراحی آیتم های جذاب نظیر پوک بال، تخم مرغ ها و تخم مرغهای شانسی، دستگاه های پرورش دهنده، دستگاه بخور، ماژولهای اغوا کننده و سایر بخشهای بازی بازخوردهای بسیار خوبی داشته است.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *