حضور احتمالی ۲ گوشی هوشمند SONY در نمایشگاه IFA

حضور احتمالی ۲ گوشی هوشمند SONY در نمایشگاه IFA
  • 1395/5/17
  • زهرا معبودی
  • 0

خبرهای اخیر حامل این هستند که قرار است سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ گوشی هایی متولد شوند که واقعا ارزش خریدن و دنبال کردن اخبار آن ها وجود دارد. همانطور که می دانید کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، باید برای برخی سیستم های هوشمند نظیر گوشی های هوشمند مجوز تولید ارائه دهد. FFC به تازگی مجوزی برای سونی صادر کرده که طبق آن می تواند برای توسعه یک سیستم هوشمند جدید از زیرمجموعه اکسپریا ایکس هایش اقدام کند.

IFA

 سونی در ابتدای راه این گوشی را کوگو و به عبارت بهتر Z14784 نامیده است. اولین چیزی که از این گوشی به بیرون درز کرده ظرفیت باتری آن است که گویای رقم ۲۷۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. علاوه بر این خبری نیز شنیده شده که مبنای آن نمایشگر این گوشی است که از بیش از ۶ اینچ تجاوز نخواهد کرد. محققین اذعان دارند که سونی قصد دارد این سیستم هوشمند اندرویدی جدیدش را برای نمایشگاه IFA آماده کند تا در این مجلس رونمایی کند اما هنوز خبری قطعی از این گوشی در دست نیست.

IFA

گوشی Kugo  دارای ویژگی های مشابهی نسبت به دیگر پرچم داران روز دنیا است و هم اکنون در حال گذراندن مراحل اخذ مجوز های مختلف مثل WIFI و غیره است. در کنار این گوشی، سونی قصد دارد یک مدل جدید گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند که هیچ شباهتی به گوشی های سری Z و X اش ندارد. گفته شده این سیستم جدید می تواند فیلم هایی با کیفیت ۴K نیز ضبط کند که برای این کار از دو دوربین عقب و جلو اش همزمان استفاده می کند.

 نمایشگاه IFA در کمتر از یک ماه دیگر یعنی ۱۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد و انتظار داریم که بتوانیم اخبار جدیدتری در مورد رویداد های این نمایشگاه و کمپانی های شرکت کننده با محصولات جدیدشان کسب کنیم. برای اخذ این خبرها در کانال تلگرام گویا آی تی عضو شوید و از بروز بودن لذت ببرید.

منبع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *