چگونه مشکلات اتصالات داده را در نکسوس ۶ حل کنیم؟

چگونه مشکلات اتصالات داده را در نکسوس ۶ حل کنیم؟
  • 1395/5/20
  • زهرا معبودی
  • 0

نکسوس ۶ سیستمی هوشمند از گوگل است که وقتی برای اولین بار در دسترس بسیاری از کاربران قرار گرفت، آن ها را شگفت زده کرد اما معایبی داشت که انصافا از گوگل و تیم حرفه ای اش بعید بود. مثلا مشکلات اتصالات داده ها یا دیتا از جمله این مشکلات بوده که حالا گوگل اذعان دارد که کاملا آن را برطرف کرده است. گوگل می گوید بررسی هایشان نشان داده که این مشکل بخاطر تداخلات جی پی اس با اتصال داده بوده که موجب عدم کار کردن درست آن شده و در تبادلات قطعی ایجاد می کرده است.

google-resolves-nexus-6-data

برای اصلاح این مشکل در راستای رضایت کاربران و طرفداران، گوگل برای کسانی که این مشکل را داشته اند یک نوتیفی اصلاحی ارسال کرده است. البته برخی این موضوع را نادیده گرفته اند و همچنان از گوگل نالانند. اما گوگل با یک راه ساده به آن ها پیشنهاد کرده که به راحتی آب خوردن گوشی خود را ریستارت و  خاموش و روشن کنند و دوباره اتصالات را برقرار کنند تا شاهد درست شدن اوضاع باشند.

در این بررسی مشاهده شد که سیم کارت های T-Mobile نیز در این مشکل دخیل بوده اند. البته برخی کاربران هوشمند با ترفندهای دیگری توانسته اند این مشکل را حل کنند و به انتظار گوگل نبوده اند. مثلا برخی می گویند که سرویس Google Connectivity Services را وقتی که از طریق پلی استور بروز رسانی کرده اند این مشکل را به طور کامل حل کرده اند. برخی دیگر هم گفته اند که تنظیمات APN گوشی را دست کاری کرده اند و مشکل را حل کرده اند. برخی از افرادی هم که با روش های مختلف این مشکل را حل کرده اند می گویند که سرعت اینترنت شان افتضاح شده است اما باید منتظر جواب های دوباره گوگل در این باره بود. اگر شما نیز از این سیستم استفاده می کنید و این مشکل را دارید می توانید در مورد آن و راه هایی که تا کنون طی کرده اید تا ان را حل کنید، با ما صحبت کنید همچنین می توانید راه حل های کاربران را که در همین مقاله به آن اشاره شد را مد نظر قرار داده و با اشتراک گذاری ان به دست افرادی که با این مساله روبرو هستند برسانید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *