تنظیمات حالت شب در توییتر برای کاربران iOS فعال می شود

تنظیمات حالت شب در توییتر برای کاربران iOS فعال می شود
  • 1395/5/24
  • زهرا معبودی
  • 0

خوب یا بد، این روزها کاربرها شبهایشان را در کنار دستگاه های هوشمندشان به خواب می روند و سوزش چشم در شب و روز بعد یک معضل بزرگ برای آن ها شده است. از این رو اپلیکیشن هایی محبوب تر نزد کاربران جلوه می کنند که این معضل را برایشان حل کنند. حالا شاهد این هستیم که بسیاری از اپلیکیشن ها قابلیت تبدیل حالت شب و روز را دارند تا چشم ها آسیب کمتری ببینند. برای مثال می توان پس زمینه ها را در شب مشکی کرد تا چشم کمتر با نور مستقیم مواجه شود.

حالا خبر دار شده ایم که توییتر هم قصد دارد این کار را برای کاربران Ios ای خود انجام دهد تا بتوانند دقایق بیشتری با این اپلیکیشن و سرویس در ارتباط باشند و در عین حال از همراهی توییتر نیز لذت ببرند.

این قابلیت برای شماری از کاربران هم اکنون فعال شده اما تمام کاربران ios هنوز از این سرویس بهره مند نیستند.

برای اینکه از این قابلیت در زمان ارائه آن استفاده کنید بهتر است که نسخه اپلیکیشن خود را بروز رسانی کنید و بعد از باز کردن آن، به سراغ بخش تنظیمات بروید و از آن جا گزینه Display and Sound را پیدا کنید. در این بخش Night Mode را می بینید که اگر ان را فعال کنید می توانید توییتر خود را در حالت شب مشاهده کنید. رنگی که توییتر برای این بخش انتخاب کرده، سرمه ای تیره و آبی است.

Night mode setting becomes active on Twitter for iOS users

البته اگر توییتر از سرویس تبدیل اتوماتیک حالت روز و شب برخوردار باشد خیلی حرفه ای تر است اما برای شروع کاربران به همین هم راضی هستند. توییتر اولین بار این کار را برای اپلیکیشن اندرویدی خود انجام داد و بلافاصله بعد از دو ماه این قابلیت را برای همه کاربران اندرویدی فعال کرد پس می توان تخمین زد در کمتر از دو ماه دیگر کلیه کاربران ios نیز از این امکان بهره مند باشند.

Night mode setting becomes active on Twitter for iOS users

اگر شما نیز در توییتر شب گردی های ممتد دارید می توانید هم اکنون همین خبر را در توییتر منتشر کنید تا دیگر کاربران از آن با خبر شوند.همچنین تمایل داریم نظر شما در مورد این اقدام توییتر در شرایط فعلی بدانیم. با ما در بخش نظرات همراه باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *