حضور SONY در نمایشگاه IFA2016 با ۸ محصول جدید

حضور SONY در نمایشگاه IFA2016 با ۸ محصول جدید
  • 1395/5/30
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید کمتر از دو هفته دیگر، نمایشگاه IFA آغاز بکار خواهد کرد و در ۱۷ شهریور این نمایشگاه به کار خود پایان خواهد داد اما بسیاری از دوربین ها و چشم ها طوری تنظیم شده اند که اخبار سونی را به خوبی مخابره کنند. به نظر می رسد این شرکت کم کار این بار توانسته باشد خودش را با محصولات مثال زدنی به این نمایشگاه برساند. به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی این نمایشگاه که در برلین برگزار خواهد شد هم اکنون در حال آماده سازی است اما پیش از این رویداد سونی همچون گذشته یک سمینار دارد که قصد دارد در آن به بیان واقعیاتی بپردازد. این کار سونی موجب می شود که در زمان و بازه برگزاری نمایشگاه نگاه های بیشتری به سمت این کمپانی و محصولاتش جلب شود. سونی در این مراسم قرار است از محصولات جدیدش چیزهایی بگوید که البته قبل از برگزاری آن به اخباری برخورد کردیم که طی آن اعلام شده بود، سونی قصد دارد در این مراسم از محصولاتی همچون یک گوشی هوشمند، هدست واقعیت مجازی، لامپ هوشمند، دوربین، پخش‌کننده موسیقی و همچنین یک گجت عجیب و غریب شبیه به آرواره کروکودیل رونمایی کند.

IFA2016

علاقمندان سونی معتقدند که گوشی مورد نظر این شرکت برای رونمایی در IFA2016 چیزی جز اکسپریا XR نیست.

همچنین گفته می شود که هدست واقعیت مجازی سونی، مرتبط با PlayStation VR هایش خواهد بود و محال است برای موبایل و تبلت هایش طراحی شده باشد. البته باز هم باید منتظر این مراسم باشیم تا ببینیم این شرکت قدیمی و قدر چه چیزی در چنته دارد.

یک گمانه زنی جدید نیز در این باره وجود دارد که سونی قصد دارد در کنار تمام محصولاتی که معرفی می کند به رونمایی از نمایشگرهای تخت و سیستم‌های سینمای خانگی خود نیز بپردازد.

آیا شما نیز همچون من منتظر رونمایی از محصولات جدید سونی هستید؟ این رویداد می تواند ما را برای خرید محصولات جدیدی آماده کند البته به شرطی که شاهد خلاقیت ها و کارهای عجیب و غریب سونی در کنار ظرافت و کیفیت محصولات باشیم.

 منبع: PhoneArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *