گوگل مسابقه طراحی برگزار می کند

گوگل مسابقه طراحی برگزار می کند
  • 1395/6/7
  • زهرا معبودی
  • 0

کمپانی گوگل به تازگی اعلام نموده است که قصد دارد در ساعت های جدید Android Wear خود از برخی طرح های همگانی کمک بگیرد. این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد مسابقه ای به این منظور ایجاد کرده و از مردم در سراسر دنیا خواستهاست تا طرح های پیشنهادی و طراحی شده خود را برای استفاده در پس زمینه این گوشی ها ایجاد نمایند و از این میان یک نفر هدیه ویژه ای را دریافت خواهد کرد.

Android-Wear-watchface-competition

به گزارش مجله الکترونیکی گویا آی تی، کمپانی گوگل قصد دارد به کمک «Paper Magazine» به قضاوت طرح های ارسالی از سوی کاربران پرداخته  و در نهایت ۵ برنده نهایی انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که این مسابقه شامل کدنویسی نیست، بلکه صرفاً باید ظاهر صفحه ساعت را طراحی نموده و قبل از تاریخ ۲۵ شهریور در صفحات اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به همین منظور پس از انجام طراحی کافیست از هشتگ های AndroidWear# و WearWhatYouWant# استفاده نمایید، و نکته مهم اینکه فقط می توانید یک طرح را در رقابت مذکور شرکت دهید.

Android-Wear-watchface-competition

تیم قضاوت از افراد فعال در حوزه مد از جمله «سینتیا رولی»، «جنی لمباردو»، «تی هانتر» به علاوه طراح تیم Android Wear یعنی «مورتن جاست» و همچنین سردبیر «Paper Magazine» یعنی «میکی بردمن» تشکیل شده. داوران پنج طرح برتر را  برگزیده  و نهایتاً یکی از آنها جایزه ویژه را دریافت خواهد کرد.

جایزه اصلی این مسابقه طراحی، استفاده از تجربیات یکی از داوران، سفر به پاریس در «هفته مُد» این کشور با یک نفر همراه، و یک دستگاه ساعت هوشمند هوآوی به انتخاب خود فرد از بین مدل های مختلف خواهد بود. ضمناً برنده حق انتخاب انواع بندهای MODE و چندین مورد تفریحی و سرگرمی دیگر را نیز خواهد داشت.

Android-Wear-watchface-competition

اگر شما هم از علاقه مندان به طراحی هستید می توانید در این مسابقه شرکت نموده و هنر و شانس خود را بیازمایید.

برای اطلاع از شرایط کلی مسابقه می توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

Android-Wear-watchface-competition

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این تصمیم گوگل و مسابقه با ما در میان بگذارید و با اشتراک گذاری این مطلب برای دوستانتان آنهار ا نیز از این مسابقه آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *