گزارشی از گردهمایی سالانه خودروهای اسمارت

گزارشی از گردهمایی سالانه خودروهای اسمارت
  • 1395/6/14
  • زهرا معبودی
  • 0

به طور معمول گردهمایی هایی از افراد با سلایق مشابه را مشاهده می کنیم. این بار در کشورآلمان تعدادی از علاقه مندان به خودرو های اسمارت تصمیم گرفته اند که یک گردهمایی نه چندان کوچک! تشکیل دهند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات این گردهمایی را برایتان گزارش کنیم.

Smart meeting

چند سال پیش و در سال ۲۰۰۱ تعدادی از خودروهای اسمارت دور هم جمع شدند و این شروعی برای گردهمایی های مالکان خودروی اسمارت بود از آن پس هر چند وقت یک بار این گردهمایی به صورت سازمان یافته برای مالکان خودروهای اسمارت انجام می شود مثلا در سال ۲۰۱۴در بندر کاسیاس پرتغال ۱۴۵۷ خودروی اسمارت به همراه مالکان خود در این گردهمایی شرکت نموده اند اما این بار ظاهرا رکورد جدید از حضور این خودرو ها در آلمان ثبت شده است.

Smart meeting

بنا بر آخرین اطلاعات بدست آمده توسط goouait.com جدیدترین گردهمایی خودروهای اسمارت در خیابان هامبورگ آلمان و با حضور ۱۶۳۵ دستگاه از انواع رودستر، کوپه و کابریولت خودروی اسمارت گرد هم آمده‌اند.

از خودروهای تولید انبوه اسمارت تا نسخه‌هایی با تولید محدود و کمیاب، مانند Popemobile و نسخه‌ی مخصوص آفرود که ارتفاع زیادی با زمین داشته و لاستیک‌های بزرگی دارند، در این گردهمایی شرکت کرده بودند.

در این گردهمایی، شرکت کنندگان می توانند فرصتی بیابند تا با طراحان، تیونرها و کاشناسان اسمارت ها صحبت کنند و در تورهای گردشگری شرکت کنند، به اجرای موسیقی‌های زنده گوش کنند.

Smart meeting

به نظر می رسد که سال آینده قرار است این گردهمایی در شهر سالو (Salo) اسپانیا برگذار شود و علاقه مندان به خودروی اسمارت آخر هفته ای شاد را در کنار هم سپری نمایند.

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *