بروز رسانی جدید اینستاگرام با حذف اکانت های فیک صورت گرفت

بروز رسانی جدید اینستاگرام با حذف اکانت های فیک صورت گرفت
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 1

اینستاگرام شبکه ای است که خیلی از افراد در آن با استفاده از عکس هایشان به رقابت می پردازند. تصاویر پیج ها می تواند موضوع متفاوتی داشته باشد اما نکته مهم تر این است که این رقابت افراد را به سمت فالوور هایی برده که اصلا وجود و هویت خارجی ندارند. گاهی دیده ایم برخی ورزشکاران یا هنرمندان، دارای پیج چند میلیونی هستند. البته برخی سریع فریب این رقم ها را می خورند اما اگر کمی با دقت تر پست ها را بررسی کنیم متوجه تعداد لایک ها وکامنت های بسیار پایین این پیج ها خواهیم شد. مثلا وقتی که پیج آقای X در اینستاگرام ۵ میلیون دنبال کننده داشته باشد، چگونه ممکن است که هر پست آن تنها ۲۰۰ لایک داشته باشد؟

حذف اکانت فیک در اینستاگرام

در چنین شرایطی می توان حدس زد اوضاع از چه قرار است. بله درست حدس زدید در چنین پیج هایی با پرداخت پول به برخی شرکت ها، شمار فالوور ها یک شبه به میلیون ها نفر می رسد. طبق یافته های مجله اینترنتی   https://www.gooyait.com اینستاگرام قول داده بود که پیج های فیک  و دروغین را مورد بررسی قرار داده و آن ها را حذف کند. البته بسیاری از افراد این موضوع را جدی نگرفتند اما امروز شاهد افت تعداد فالوورهای برخی از صفحات بودیم به طوری که گاهی شمار چند میلیونی فالوورهای برخی صفحات به میزان ۳ یا ۴ میلیون نفر کاهش یافت.

البته اینستاگرام گفته است که این فاز اول حذف پیج های فیک بوده و قرار است موج قدرتمند دومی نیز این پیج ها را مورد عنایت قرار دهد. در عین حال باید منتظر باشیم ببینیم که اینستاگرام چه تدبیری اندیشیده است و قرار است با این فالوورها چکار کند. گفته می شود که این کار می تواند تا حد زیادی اعتبار کاربران را زیر سوال ببرد اما هر چیز دروغین باید حذف شود تا بتوان فعالیت واقعی، صادقانه و به دور از ظاهر سازی داشت چرا که دنیای مجازی لیاقت این را دارد که به اندازه ی دنیای واقعی ملموس و قابل اعتماد باشد.

حذف اکانت فیک در اینستاگرام

البته این تنها بروز رسانی و تغییرات اینستاگرام در این ماه نبوده چرا که همین چند روز پیش بود که متوجه شدیم  قابلیت Stories به اینستاگرام اضافه شده است. در عین حال اگر شما برای بار اول است که می خواهید وارد این شبکه بشوید توصیه ما به شما این است که فعالیت طبیعی داشته باشید تا از گزند جرایم و حذف صفحات به دور باشید همچنین می توانید با مطالعه کاملترین آموزش کار کردن با اینستاگرام و راهنمای استفاده از آن روش کار کردن با این شبکه جذاب را سریع یاد بگیرید.

نظر شما در مورد این اقدام اینستاگرام چیست؟ آیا فکر نمی کنید این اتفاق باید زودتر از این ها رخ می داد؟ روش مقابله با ساختن پیج های فیک چه می تواند باشد؟ نظر خود را با رسانه اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *